Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Teisinės aplinkos apžvalga, žengiant į Vokietijos rinką: įmonių, darbo ir mokesčių teisės aktualijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Pagrindinis seminaro tikslas yra pateikti bendrinę informaciją apie tai, kas yra svarbu iš teisinės pusės žengiant i Vokietijos rinką. Seminare bus pateikiama informacija  apie įmonių, darbo ir mokestinę teisę, bus fokusuojamasi į pagrindines praktines problemas, su kuriomis susiduria lietuviškos įmonės, vystančios verslo veiklą Vokietijoje.

Temos

1 dalis. Lektorė – DR. Danguolė Hackel (10:00-13.45 val.)

  1. Juridinio asmens (įmonės) steigimas su užsienio elementu: praktiniai aspektai.
  2. Mokestinės aplinkos apžvalga ir mokesčių rūšys. Pagrindinės praktinės problemos, steigiant verslą.
  3. Bendra darbo teisės apžvalga (pvz., darbo sutartis ir rūšys, darbo sąlygos ir atleidimas iš darbo).
  4. Socialinis draudimas.
  5. Trečiųjų šalių piliečių (pvz.: Baltarusijos, Ukrainos) įdarbinimas Vokietijoje.
  6. Darbuotojų siuntimas į Vokietiją.

2 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė. Darbas užsienyje – naudos ir rizikos (13:45-15.45 val.)

  1. Darbuotojų, kurie vyksta į užsienio komandiruotes, darbo sutarties ypatumai.
  2. Rizika dėl darbo vietos įforminimo. Kada darbuotojas tampa mokesčių mokėtoju užsienyje?
  3. Dienpinigiai.
  4. Darbo užmokesčio apmokestinimo užsienyje momentas. Kada galima nebeskaičiuoti mokesčių nuo darbo santykių pajamų Lietuvoje.
  5. Kada tarnybinė komandiruotė nebelaikoma komandiruote ir dėl to tenka užsienyje apmokestinti išmokėtus dienpinigius?
  6. Garantijos komandiruotės metu. Komandiruočių išlaidos:
    • Dienpinigiai;
    • Kelionės išlaidos;
    • Gyvenamojo ploto išlaidos;
    • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
    • Valiutos keitimo išlaidos;
    • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  7. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas.
  8. Avanso apyskaitos. Kelionės lapai.
  9. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje.
  10. Komandiruočių sąnaudų priskyrimas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Dr. Danguolė Hackel

Dr. Danguolė Hackel – advokatų kontoros DH Legal įkūrėja ir vadovė (www.dh-legal.de). Danguolė nuo 2010 m. konsultuoja vietines ir užsienio įmones, valstybines įstaigas ir investuotojus įmonių steigimo, įsigijimo, pardavimo ir susijungimo (M&A), jungtinės veiklos (Joint Venture) sandorių, investicijų į startuolių veiklą ir kitais klausimais. Danguolė daug patirties turi transporto bei gamybos sektoriuose. Prieš įkurdama kontorą DH Legal Hamburge, Danguolė dirbo garsiose tarptautinėse advokatų kontorose Berlyne, Maskvoje ir Miunchene. Danguolė turi tiek vokišką, tiek lietuvišką teisinį išsilavinimą. Ji taip pat ilgą laiką dirbo ir dėstė Konstanco universiteto Teisės fakultete. Danguolė skaito paskaitas anglų kalba ir vadovauja studijų skyriui „Legal, Compliance and Business Ethics“ Hamburgo verslo vadybos kolegijoje (Hamburg School of Business Administration). Lektorė, kaip patronė, remia Global Lithuanian Leaders (GLL) veiklą.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.