Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Nuo 2024-08-30:
Naujose taisyklėse numatytos neapmokestinamos kompensacijos darbuotojams už asmeninio automobilio naudojimą tarnybos reikmėms, kurios apima degalų ir (ar) energijos įsigijimo, automobilio amortizacijos, kelių mokesčio, automobilio stovėjimo mokesčio bei įvažiavimo mokesčio išlaidas.
Tiesa, automobilio amortizacijos kompensacijos dydis turėtų būti apskaičiuojamas tik pagal įstaigos vadovo nustatytą tvarką bei neturėtų viršyti 30% apskaičiuotų degalų ir (ar) energijos įsigijimo išlaidų. Kaip tai turėtų būti įtvirtinta vidinėse tvarkose?
Šiuos pokyčius paskatino siekis kuo efektyviau panaudoti įstaigoms skiriamas lėšas ir visiškai atsisakyti ar mažinti tarnybinių lengvųjų automobilių skaičių įstaigose, jį pakeičiant asmeninių netarnybinių automobilių naudojimu, taip pat ir pavežėjimo bei taksi paslaugas teikiančių įmonių paslaugomis.
Kitus neišvengiamus jau įvykusius pokyčius diktuoja pati lengvųjų automobilių rinkos struktūra ir technologinės pažangos naujovių, kaip itin tikslios telemetrinės automobilio kontrolės įrangos galimybių taikymas. Vis daugiau viešojo sektoriaus institucijų, skatinami Alternatyviųjų degalų įstatymo reikalavimų bei kitų tvarumo siekių pereina prie elektromobilių, kuriems reikalinga elektra gaunama tiek iš įstaigos tinklo, tiek mokamose ir nemokamose jų įkrovimo stotelėse. Ką apie šio energijos šaltinio naudojimo tarnybiniams elektromobiliams bei hibridiniams automobiliams apskaitą reikia žinoti įstaigos finansininkui bei įstaigos tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo taisykles rengiančiam ir jų taikymą kontroliuojančiam darbuotojui?
Seminaro metu bus teikiami sprendimai, kaip efektyviai įstaigos viduje reglamentuoti ir sukontroliuoti šiuos procesus bei teisingai apskaityti su tuo susijusias darbuotojų patirtas išlaidas. Bus aptartos aktualios nuostatos ir taikytinos dokumentų formos, kurių Pavyzdines tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo biudžetinėse įstaigose taisyklės tiesiogiai nenumato, tačiau detalesnis ir suderintas jų reglamentavimas įstaigų vidaus tvarkose bei taisyklėse leidžia išvengti neigiamų pasekmių dėl neteisėto ir neracionalaus šio transporto naudojimo bei nenumatytų aplinkybių atsiradimo.
Lektorė, praktikė viešojo sektoriaus finansų valdymo ir apskaitos klausimais, nuo 2001 metų dirbanti viešojo sektoriaus finansų srityje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
13:00-15:30 | Seminaro trukmė | |
12:30-13:00 | Nuotolinė registracija | |
14:15-14:30 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.