Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Šis seminaras skirtas visiems, dirbantiems klientų aptarnavimo srityje ir siekiantiems įgyti įgūdžių efektyviam bendravimui su sudėtingais klientais bei konfliktų valdymui. Šiuolaikinėje verslo aplinkoje gebėjimas profesionaliai spręsti sudėtingas situacijas su klientais yra ne tik konkurencinis pranašumas, bet ir būtinybė, užtikrinanti organizacijos sėkmę ir darbuotojų pasitenkinimą darbu.
Programos metu dalyviai susipažins su pagrindiniais sudėtingų klientų tipais, išmoks atpažinti potencialias konfliktines situacijas ir įgis praktinių įgūdžių, kaip užkirsti kelią konfliktams dar prieš jiems prasidedant. Taip pat bus nagrinėjamos efektyvios strategijos jau iškilusiems konfliktams spręsti, ypatingą dėmesį skiriant emocinės pusiausvyros išlaikymui ir profesionalumo demonstravimui net sudėtingiausiomis aplinkybėmis.
Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.
Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.
Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Matinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;