Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Statybos įmonių mokesčiai ir apskaita. Darbo užmokesčio skaičiavimo naujovės 2020 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 107 – 117€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Statybos veiklą vykdančios įmonės dažnai susiduria su tokiomis problemomis:

  •  darbo santykių įforminimas, pasirenkant tinkamiausią darbo režimą ir aptariant kitas darbo sutarties sąlygas,
  • veiklos vykdymo ir finansavimo problemos – apyvartinio kapitalo pritraukimas ir nuosavo kapitalo pakankamumas, kapitalo „skaidrumas“,
  • atitiktis patikimo mokesčių mokėtojo kriterijams,
  • apmokestinimo klausimai: pelno mokesčio apskaičiavimas, probleminės situacijos dėl leidžiamų atskaitymų ir pajamų apmokestinimo specifika.

Nuo 2020-07-01 reikės taikyti Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2018/957 dėl darbuotojų komandiravimo nuostatas ir garantijas, todėl nebegalima remtis Vyriausybės nutarimu dėl Darbo kodekso įgyvendinimo Nr. 496 nuostatomis, susijusiomis su komandiravimu, kilnojamojo pobūdžio darbu.

 

Tai tik dalis klausimų, kuriuos nagrinėsime seminaro metu.

Temos

  1. Statybos įmonių mokesčiai ir apskaita.
  2. Finansinė apskaita statybų veiklą vykdančiose įmonėse pagal VAS. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės, peržiūra ir keitimas.
  3. Pajamų ir sąnaudų pripažinimo problematika pagal 25-ąjį VAS „Statybos ir kitos ilgalaikės sutartys“.
  4. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos.
  5. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  6. Prievolės dėl iMAS – i-SAF, i-VAZ, SAF-T. Pranešimai mokesčių administratoriui apie sandorius su fiziniais ir juridiniais asmenimis.
  7. Nepatikimi mokesčių mokėtojai: kaip juo netapti?
  8. Statybos veiklą vykdančios įmonės dažnai susiduria su tokiomis problemomis:

    Mokesčių apskaičiavimo ypatumai statybos įmonėse:
    • Pelno mokestis: 2020 m. naujienos ir probleminių situacijų apžvalga statybų veiklą vykdančiose įmonėse;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Atvirkštinio PVM mechanizmo taikymo problemos;
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai. 2020 m. mokesčių pakeitimų įtaka gyventojų pajamų apmokestinimui. Progresiniai mokesčiai: kas žinotina darbdaviui ir mokesčius išskaičiuojančiam asmeniui?
    • Kiti mokesčiai:
    –          nekilnojamojo turto mokestis;
    –          aplinkos teršimo mokestis – prievolės dėl GPAIS.

  9. Mokesčių lengvatos statybos įmonėse.
  10. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  11. Darbo santykių įforminimo naujienos 2020 m. MMA ir MVA bei komandiruočių tvarkos pasikeitimai.
  12. Darbo apmokėjimo sistemos nauda: dažniausiai daromos klaidos ir probleminiai klausimai.
  13. Darbo užmokesčio įforminimas darbo sutartyje. Priedų, priemokų, premijų apskaitos problematika.
  14. Vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimo ypatumai.
  15. Suminė darbo laiko apskaita, lankstus darbo grafikas: kurį režimą patogiau taikyti statybų sektoriuje? Darbo laiko žymėjimo griežtėjimas.
  16. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  17. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.