Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +370 5 205 3292
Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą*, su kuriuo galės įsigyti:
*kodas bus atsiųstas po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.
Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus pagalbines darbo priemones elektroniniu formatu, kurios parengtos vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie:
*darbo priemonės bus atsiųstos po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.
VMI 2023 m. veiklos planuose išskirtinis dėmesys skiriamas stebėsenos ir kontrolės veiksmams dėl PVM apmokestinamų pajamų apskaitymo vengimo ir PVM atotrūkio mažinimo, taip pat darbo santykių įforminimo vengimui, mokant kitas (B klasės) išmokas, sudarant kitokias sutartis bei dėmesys neapskaitytam darbui ir kitų pajamų apmokestinimo vengimui, įforminant piniginių lėšų išdavimą atskaitingiems asmenims. Atkreiptinas dėmesys, kad VMI kartu su kitomis institucijomis, tokiomis kaip VDI, FNTT, policija, nuolat vykdo statybų sektoriaus kontrolę, siekiant užtikrinti galiojančius teisės aktų reikalavimus.
VDI duomenimis 2023 m. I-ąjį pusmetį darbo ginčų komisijai pateiktuose prašymuose absoliuti dauguma keliamų reikalavimų buvo dėl apmokėjimo už darbą, dėl neteisėto atleidimo iš darbo, darbo sutarties sąlygų bei neturtinės žalos atlyginimo. Daugiausia tokių darbo ginčų kilo statybų sektoriuje.
Pakeitimai ir aktualūs klausimai 2023-2024 m.:
Finansinių ataskaitų kokybė svarbi ne tik jų vartotojams, bet ir mokesčių administratoriui. Tačiau tik norėdami jas parengti kokybiškas turime žinoti, kokie pakeitimai įsigaliojo, kurie gali daryti įtaką tiek finansinei tiek mokestinei apskaitai.
Seminare nagrinėsime apskaitos ir mokesčių niuansus bei pakeitimus, metinės pelno mokesčio deklaracijos ir jos formų pildymo tvarkos specifiką.
AVNT yra atlikusi statybos įmonių finansinių ataskaitų stebėseną ir pateikusi išvadas apie dažniausiai pasitaikančias klaidas. Išvadose nurodė, jog kai kurios statybos įmonės nepripažįsta sukauptų pajamų ir ateinančių laikotarpių sąnaudų, kai sandoriai persikelia į kitus finansinius metus. Taip pat nurodė, jog įmonės nesudaro atidėjinių, atsižvelgdamos į suteiktas statybos darbų garantijas ir prisiimtus įsipareigojimus. Seminaro metu lektorė aptars kaip teisingai taikyti 25-ajį VAS „Statybos ir kitos ilgalaikės sutartys“.
Seminaras skirtas tiek statybų įmonių vadovams, tiek ir jų finansininkams.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10.00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Sertifikatas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.