Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Darbuotojų kaitos procesas organizacijoje atlieką itin didelį vaidmenį, tiek pozityvų tiek negatyvų. Tad kodėl šis aspektas taip svarbus ir kokį poveikį jis daro verslo plėtrai?
Iš pradžių verta paminėti, jog darbuotojų rotacija gali pasireikšti kaip dviprasmiškas fenomenas: viena vertus, į organizaciją atneša naujų idėjų, skirtingą patirtį ir naują perspektyvą. Kita vertus, per didelė darbuotojų kaita gali lemti nestabilumą, prarandamą kompetenciją, o kartu ir įmonės kultūros silpnėjimą. Tai ne tik ženkliai padidina atrankos ir naujų darbuotojų mokymo išlaidas, bet ir verčia komandas nuolat prisitaikyti prie naujų narių, o tai savo ruožtu gali paveikti bendrą produktyvumą ir darbo efektyvumą.
Ši programa padės vadovams ir darbuotojams suprasti, kaip veiksmingai integruoti naujokus ir užtikrinti, kad jie greitai taptų produktyviais ir laimingais organizacijos nariais.
Su kokiais sunkumais susiduria naujokas? Kaip išvengti tokių situacijų?
Kokią informaciją Jūs suteikiate naujokui, kai jis / ji ateina dirbti?
Veiksmai, kurių reikėtų imtis, kad naujus darbuotojus pasiektų vienoda informacija.
Kokią informaciją Jūs suteikiate naujokui, kai jis / ji ateina dirbti, apie vidinius organizacijos ypatumus (santykius, tarpusavio bendravimo normas ir pan.)?
Ar, Jūsų manymu, to pakanka? Ko galėtų trūkti? Kas tokią informaciją galėtų suteikti?
Koks galėtų būti globėjo vaidmuo? Kokias naudas / grėsmes įžvelgiate naujokui? Globėjui?
Ar Jūsų organizacijoje yra reikalinga globėjų sistema?
Kokios šioje situacijoje yra pagrindinės vadovo klaidos? Kokios yra tokio kolegų elgesio priežastys? Kokios yra tokios situacijos trumpalaikės ir ilgalaikės pasekmės?
Kaip elgsis naujokas? Kaip naujokas turėtų elgtis?
Kokie veiksmai leistų išvengti panašių nesusipratimų? Į ką turi atkreipti dėmesį naujo darbuotojo vadovas, kad pasiekti rezultatai tenkintų jo lūkesčius?
Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.
Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;