Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Praktinis seminaras.

Reputacija audros metu: kaip išplaukti iš krizės?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 8 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

„Net 65 proc. krizių yra nuspėjamos, o 17 proc. iš jų kyla dėl darbuotojų kaltės“  (Krizių valdymo institutas, JAV)

Programa skirta vidurinės ir aukščiausios grandies vadovams, projektų vadovams, statybų vadovams, kuriems kasdien tenka valdyti sudėtingus projektus ir situacijas, galinčias iššaukti komunikacijos ir verslo krizes.

Programos tikslai:

  • Supažinti mokymų dalyvius su krizių valdymo teorijomis, strategijomis ir praktiniais įrankiais;
  • Suteikti dalyviams žinių komunikacijos, krizių ir rizikų valdymo srityse;
  • Ugdyti kritinio mąstymo, kompleksinio problemų sprendimo, komunikacijos ir vadovavimo įgūdžius;
  • Išmokti kritiškai vertinti organizacijai kylančias rizikas ir priimti reikalingus sprendimus;
  • Aptarti ir išanalizuoti turimas reakcijos priemones į organizacijoje vykstančią krizę, pasirengti krizės valdymui ir komunikacijai.

Programos nauda organizacijai:

  • Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
  • Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų efektyviam užduočių atlikimui.
  • Geresni asmeniniai dalyvių įgūdžiai prisidės prie organizacijos komunikacijos, įvaizdžio ir reputacijos stiprinimo.

Ugdomos kompetencijos:

  • Gebėti analizuoti organizacijos rizikas ir suprasti krizių valdymo procesą;
  • Taikyti krizių valdymo strategijas, paruoštukes ir šablonus;
  • Vertinti ir analizuoti rizikos tikimybę, galimą žalą ir reikalingų priimti veiksmų riziką;
  • Kurti ilgalaikius santykius su interesų grupėmis, suprasti jų poreikius ir komunikuoti adekvačiai;
  • Skatinti organizacijoje socialiai atsakingą požiūrį;
  • Gebėti atlikti organizacijos rizikų vertinimą ir parengti planą joms suvaldyti;
  • Gebėti priimti sprendimus, susijusius su reputacijos atstatymu ir socialine atsakomybe.

Mokymo metodai:

Modelių ir situacijų analizė, sprendimų priėmimo sesijos, diskusijos, kūrybinės dirbtuvės, simuliacija, video pratybos.

Temos

  1. Programos įvadas
    • Kam žmogui/organizacijai/verslui reikalinga reputacija? Kam reikalingas įvaizdis?
  2. Krizių valdymas ir verslo sėkmė
    • Neapibrėžtumas ir krizė, krizės samprata, jos įtaka reputacijai ir įvaizdžiui;
    • Dažniausiai pasitaikančios komunikacijos krizės ir jų valdymo strategijos;
    • Dažniausios krizių valdymo klaidos: pavyzdžių analizė;
    • Viešasis kalbėjimas ir retorika krizinės situacijos metu, SSS, LAVI ir „Karvė griovyje“;
    • Praktinė užduotis: „Krizės simuliacija“ (pagal originalų scenarijų). (Filmuojama ir analizuojama)
  3. Kaip sutarti su interesų grupėmis krizės metu?
    • Išorinė ir vidinė komunikacija krizės metu;
    • Vidinės komunikacijos taisyklės: kaip bendrauti krizės metu tarpusavyje;
    • Įtakos agentai, interesų grupės ir interesų aibė;
    • Interesų grupių valdymo modelis: „3 Galios centrai“;
    • Praktinė užduotis: „Interesų grupių analizė“. Mokymų dalyviai analizuoja krizinę situaciją ir aptaria interesų grupes, kurios dalyvauja scenarijuje.
  4. Kūrybinės dirbtuvės „Rizikų valdymas“
    • Pagrindinės komunikacijos rizikos, į ką reiki atkreipti dėmesį?
    • Komunikacijos politika krizių valdymo metu ir pokyčių valdymas;
    • Komunikacijos rizikų nustatymas ir galimų scenarijų aptarimas;
    • Rizikų valdymo strategija ir plano parengimas;
    • Praktinė užduotis: „Rizikų valdymas“. Mokymų dalyviai grupėmis aptaria ir įvertina rizikas pagal žalos ir tikimybės kriterijus.
  5. Reputacijos atstatymas po krizės: ko nepamiršti?
    • Kiek krizė kainuoja verslui ir kaip vertinti jos įtaką sėkmei?
    • Reakcinis ir prevencinis modeliai: „Kaip atstatyti reputaciją po krizės?“
    • Socialinė atsakomybė kaip reputacijos atstatymo priemonė;
    • Rizikų valdymas, socialinė atsakomybė ir lobizmas.
    • Praktinė užduotis: „Atstatyti reputaciją“. Mokymų dalyviai kuria planus, kaip atstatyti reputaciją po krizės.
  6. Įgytų žinių ir įgūdžių taikymo galimybių aptarimas ir apibendrinimas.
  7. Dalyvių grįžtamasis ryšys.

ŽINIOMIS DALINASI

Tomas Staniulis

Komunikacijos konsultantas, rašytojas, praktikas, turintis daugiau kaip 20 metų praktinės konsultavimo, mokymų vedimo patirties. Išsilavinimas: Vilniaus Universiteto edukologijos magistro laipsnis, sertifikuotas Organizacijų kultūros ir lyderystės lektorius (Hofstede Insights, Finland, 2018).

Per savo karjerą T. Staniulis yra konsultavęs bankus, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos, gamybos ir paslaugų įmones, vedęs daugiau kaip 500 praktinių seminarų finansų ir draudimo, farmacijos, medicinos pramonės, energetikos sektorių, o taip pat – valstybės institucijų vadovams ir darbuotojams.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

09:00-16:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden