Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Priedų, premijų, priemokų skyrimas ir apmokestinimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 95€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Pagal Darbo kodeksą darbuotojo atlyginimas gali būti sudarytas iš kelių komponentų, kur bazinis tarifinis atlygis yra tik viena iš šešių galimų dalių. Nors kitos atlygio dalys yra paminėtos kodekse, jų taikymo ir skaičiavimo tvarka nėra detaliai reglamentuota nei šiame, nei kituose teisės aktuose. Tai sukuria praktinių iššūkių darbdaviams, siekiantiems sukurti efektyvią ir kuo skaidresnę bei suprantamesnę atlygio sistemą, kuri nekeltų dviprasmiškų klausimų apskaitą tvarkančiam asmeniui ir darbuotojams.

Seminare nagrinėsime:

  • Kuo skiriasi sudėtinės darbo užmokesčio dalys ir kada jos gali būti mokamos?
  • Kokie vertinimo rodikliai, skiriant priedus ar premijas nėra objektyvūs?
  • Nuo kokių aplinkybių priklauso ir kada galima nemokėti priedų ar premijų?
  • Kurios darbo užmokesčio dalys nėra įskaitomos, skaičiuojant VDU?
  • Ką būtina nusimatyti atlygio sistemoje, kad būtų galima išvengti galimų darbo ginčų?

Temos

  1. Priedų, premijų ir priemokų reglamentavimas Darbo kodekse. Kaip atskirti kada ir kokią priskaitymo rūšį taikyti?
    • Kada svarbu tik atliekamo darbo kiekis?
    • Kaip elgtis, kai darbuotojas atlieka savo pareigas, tačiau nesilaiko darbo drausmės reikalavimų?
    • Už kokį laikotarpį gali būti skiriami priedai, premijos ir priemokos?
  2. Vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimas – ar įtraukiami priedai, premijos ir priemokos ir kokia tvarka?
  3. Apmokestinimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-11:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:00-10:15 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.