Countline Management
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Naujų produktų įvedimas į rinką

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Naujų produktų įvedimas į rinką yra vienas iš svarbiausių ir sudėtingiausių verslo procesų, reikalaujantis strateginio mąstymo, rinkos išmanymo ir efektyvaus planavimo. Šiuolaikinėje konkurencingoje verslo aplinkoje gebėjimas sėkmingai pristatyti naujus produktus gali nulemti įmonės augimą ir ilgalaikę sėkmę. Šis seminaras suteiks dalyviams išsamų supratimą apie visą naujų produktų įvedimo į rinką procesą – nuo idėjos generavimo iki sėkmingo produkto įsitvirtinimo rinkoje.

Programos metu dalyviai įgis žinių apie rinkos tyrimus, produkto vystymo etapus, marketingo strategijas ir rizikos valdymą. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktinių įgūdžių ugdymui, padėsiančių įvertinti produkto potencialą, sukurti efektyvų įvedimo į rinką planą ir užtikrinti ilgalaikį produkto gyvybingumą. Seminaro dalyviai taip pat išmoks atpažinti ir išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų naujų produktų pristatymo procese, bei sužinos, kaip adaptuoti strategijas atsižvelgiant į besikeičiančias rinkos sąlygas.

Temos

  1. Rinkos analizė ir naujo produkto poreikio įvertinimas
  2. Produkto koncepcijos kūrimas ir vystymas
  3. Naujo produkto strategija: tikslai ir pozicionavimas rinkoje
  4. Įvedimo į rinką plano rengimas: etapai ir terminai
  5. Marketingo ir komunikacijos strategijos naujam produktui
  6. Rizikos valdymas naujų produktų įvedimo procese
  7. Produkto kainodaros strategijos ir finansiniai aspektai
  8. Pardavimo kanalų parinkimas ir vystymas
  9. Naujo produkto sėkmės matavimas ir vertinimas
  10. Produkto gyvavimo ciklo valdymas po įvedimo į rinką

ŽINIOMIS DALINASI

Justinas Bakšys

Lektorius turi daugiau nei 10 metų patirties, nuo prekybos FMCG sektoriuje iki vadovavimo kelioms gamybinėms įmonėms. Pagrindinės lektoriaus kompetencijos: 

  • Komandos formavimas ir auginimas;
  • Pardavimai esamiems ir naujiems klientams;
  • Finansai, rentabilumas ir investavimas;
  • Verslo vystymas.

Justino pagrindinis tikslas ir noras – perteikti turimas realias žinias, realius pavyzdžius ir asmeninę patirtį, kurią dalyviai galėtų panaudoti savo profesinėje veikloje.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.