Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mažosios bendrijos 2021 m.: valdymas, apmokestinimas ir apskaita. Kuo MB geriau nei UAB?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100 – 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Pradedantiesiems verslininkams pirmiausia kyla klausimas – kokia forma – fizinio ar juridinio asmens veiklos pagrindu vykdyti veiklą. Dažnai ir jau veikiančių verslų savininkai įkuria papildomą įmonę, pasirinkdami MB rūšį. Taigi, galima drąsiai teigti, kad MB yra tikrai populiari juridinio asmens forma, teikianti gerokai daugiau lengvatų, lyginant su uždarąja akcine bendrove. Tik ar visi MB nariai žino ir supranta kokiomis lengvatomis galima naudotis. Maža to – MB apskaitą gali tvarkyti pats narys – tik ar neturėdamas pakankamos kompetencijos šį  darbą atlieka kokybiškai, nekenkdamas savo mažajai bendrijai?

Naujai įsigaliojęs Mažųjų bendrijų įstatymo pakeitimas atnešė nemažai pasikeitimų. Dabar suteikiama galimybė mažosios bendrijos nariui sudaryti civilines sutartis dėl paslaugų mažajai bendrijai teikimo ir  darbų atlikimo, išskyrus darbo santykių požymius turinčias sutartis. Tačiau pakeitimuose yra ir tam tikrų apribojimų, kaip pavyzdžiui, kad bendra pagal mažosios bendrijos nario su mažąja bendrija sudarytas civilines sutartis suteiktų paslaugų ir darbų suma negali viršyti 100 000 eurų per metus.

MB valdymo forma, pelno išmokėjimas avansu, MB narių darbo laiko neribojimas, audito prievolės nebuvimas – šie „patogumai“ galėtų paskatinti UAB persiregistruoti į MB. 

Šis seminaras skirtas ne tik buhalteriams, bet kartu ir MB nariams, o gal net labiausiai jiems būtinas, kad aiškiai suprasdami, galėtų legaliais būdais dar ir sutaupyti mokesčių. Laukiame ir tų, kurie dar tik svarsto apie galimybę steigti MB arba UAB persiregistruoti į MB.

 

Temos

1 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (10:00-11:30 val.):

  1. Mažosios bendrijos valdymo modelio pasirinkimas: teisiniai aspektai.
  2. Mažųjų bendrijų veiklos teisinis reguliavimas: santykiai tarp narių, narių ir vadovų.
  3. Sprendimų priėmimas mažojoje bendrijoje.
  4. Mažosios bendrijos pelno paskirstymas: kuris būdas geriausias?

2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (11:30-15:45 val.):

  1. Mažųjų bendrijų įstatymo apribojimai. Kaip jie įtakoja ūkines operacijas? Siūlomi pakeitimai.
  2. Tendencijos – ar verta UAB pertvarkyti į MB? Pliusai MB naudai.
  3. Kokių rūšių pajamas gali gauti MB narys ir MB vadovas? Skirtumai dėl apmokestinimo.
  4. Finansinė apskaita mažosiose bendrijose. Ypatumai dėl finansinių ataskaitų rinkimo pateikimo Juridinių asmenų registrui. Kokios sankcijos gresia, neįvykdžius šios pareigos?
  5. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos. Kaip pasirinkti naudingiausią apskaitos politiką?
  6. Planuojami Buhalterinės apskaitos įstatymo pakeitimai. Kaip skaitmenizacija paveiks Jūsų MB veiklą ir apskaitą?
  7. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai mažosiose bendrijose.
  8. Mokesčių lengvatos.
  9. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  10. Finansinės atskaitomybės procesas – pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  11. Finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo kūrybiniai aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Džiuginta Balčiūnė

Džiuginta Balčiūnė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt‘ų universitete, Berlyne.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.