Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Tais atvejais, kai personalo poreikis nėra pastovus ar apibrėžtas, tinkamiausias sprendimas yra laikinasis įdarbinimas. Dabar, kai darbdaviams tenka ieškoti reikalingų darbuotojų ir, deja, ne visada sėkmingai, laikinojo įdarbinimo įmonių teikiamos paslaugos sulaukia vis daugiau dėmesio dėl kelių priežasčių:
Svarbu paminėti, jog už nedeklaruotą ir nelegalų darbą gali būti skiriamos ne tik piniginės sankcijos, bet ir papildomos priemonės, tokios kaip: neįtraukimas į patvirtintų įmonių sąrašą, neišduodami leidimai dirbti ir nepriimami sprendimai dėl darbo atitikties, nesuteikiamas paramos gavėjo statusas ir kt.
Nemažai iššūkių patiriama ir į tarnybines komandiruotes užsienyje siunčiant darbuotojus, ypač sudarius laikinojo darbo sutartį. Šiuo atveju gali tekti jau nuo pirmos komandiruotės dienos skaičiuoti tos šalies, į kurią siųstas laikinasis darbuotojas, gyventojų pajamų mokestį.
Seminaro metu lektorės išsamiai aptars ir supažindins su darbuotojų komandiravimu dirbti į užsienį (atlikti darbo funkcijas), darbuotojui taikytinos socialinio draudimo sistemos nustatymo bei, atitinkamai, A1 pažymėjimo išdavimo klausimais. Šio pažymėjimo išdavimas leidžia pasinaudoti Sąjungos teisės numatyta galimybe netaikyti darbuotojui užsienio valstybės socialinio draudimo sistemos nuostatų, taip ne tik sumažinant darbdavio ir darbuotojo administracinę naštą, bet ir išvengiant reikšmingų sąnaudų. Seminaro metu būsite supažindinti su bendromis Sąjungos taisyklėmis dėl taikytinos teisės nustatymo numatytomis sąlygomis ir keliamais reikalavimais A1 pažymėjimui išduoti, šių pažymėjimų išdavimo, naudojimo ir grąžinimo tvarka bei praktinėmis problemomis ir jų sprendimo būdais.
1 dalis. Advokatė Rūta Globytė (09.00-11.30 val.)
2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (11.30-12.15 val.)
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Asocijuota partnerė, advokatė Rūta Globytė baigė studijas Mykolo Romerio universitete ir įgijo civilinės teisės magistro kvalifikacinį laipsnį, bei Europos Sąjungos ir tarptautinės verslo teisės magistro laipsnį jungtinėje Mykolo Romerio universiteto ir Savojos Monblano universiteto (Šamberi, Prancūzija) programoje. 2013 m. vasario mėn. Rūta atliko praktiką Lietuvos antstolių rūmuose, tų pačių metų spalio – lapkričio mėnesiais atliko praktiką advokato Kazio Pėdnyčios ir partnerių advokatų kontoroje. Nuo 2014 m. rugsėjo mėn. Iki 2015 m. kovo mėn. dirbo teisininke advokato Giedriaus Baziulio advokatų kontoroje, o 2015 m. gruodžio mėn. prisijungė prie iLAW teisininkų komandos. Pagrindinės teisininkės Rūtos Globytės praktikos sritys yra darbo teisė, darbo ginčų sprendimas, socialinės apsaugos teisė, civilinė teisė, administracinė teisė.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
08:00-09:00 | Nuotolinė registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.