Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Tobulinkite savo organizacijos klientų aptarnavimą mūsų specializuotuose mokymuose su A. Mažeikiene. Ši programa skirta įmonėms, siekiančioms sustiprinti savo paslaugų kultūrą, užtikrinti nuosekliai aukštą aptarnavimo kokybę ir kurti ilgalaikius santykius su klientais.
Tikslinė auditorija: visi darbuotojai, tiesiogiai ar netiesiogiai dalyvaujantys klientų aptarnavimo procesuose – nuo pirmosios linijos specialistų iki pagalbinių skyrių darbuotojų.
Mokymų tikslas: suteikti dalyviams praktinių įgūdžių ir žinių, reikalingų teikti aukštos kokybės, į klientą orientuotą aptarnavimą. Mokymai padės darbuotojams efektyviai spręsti klientų problemas, gerinti komunikaciją ir kurti teigiamą įmonės įvaizdį.
Laukiami rezultatai: Baigę mokymus, dalyviai gebės:
Mokymų metu dalyviai ne tik įgis teorinių žinių, bet ir dalyvaus praktiniuose užsiėmimuose, vaidmenų žaidimuose bei diskusijose.
Aistė Mažeikienė, organizacijų psichologė, 26 metai aktyvaus darbo patirtis organizacijų konsultavimo srityje. Nuo 1999 metų veda mokymus ir teikia konsultacijas verslo organizacijoms, viešosioms įstaigoms bei valstybės institucijoms (Finansų ministerija, Lietuvos policija, „Bendrasis pagalbos centras“, VMI, VSD, KAM, Registrų centras, Sodra ir kt.).
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;