Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Kaip lengvai sukurti būtinas tvarkas pagal naująjį finansinės apskaitos įstatymą?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130 – 140€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

2022-05-01 įsigaliojęs naujos redakcijos LR Finansinės apskaitos įstatymas suteikė daug laisvių įmonėms – pereinama nuo valstybinio reguliavimo tam tikrais dokumentų rengimo, vidaus kontrolės priemonių nustatymo, grynųjų pinigų apskaitos ir kt. klausimais, leidžiant patiems ūkio subjektams pasirinkti ir tai aprašyti vidaus tvarkose. Kaip tinkamai sukurti vidaus kontrolės tvarkas ir jas aprašyti? Tačiau kitu klausimu – kai renkamasi kas tvarkys apskaitą – atsiranda netgi rekomendacijos vadovui.

Atkreiptinas dėmesys, kad 2022-03-31 AVNT patvirtino ir paskelbė „Vidaus kontrolės organizavimas“ rekomendaciją, kuria siekia padėti nustatyti vidaus kontrolės priemones, susijusias su įmonės finansinės apskaitos organizavimu ir tvarkymu, ir sumažinti galimas rizikas bei išvengti klaidų.  Paskelbta ir „Apskaitą tvarkančio asmens pasirinkimas“ rekomendacija, kurioje numatyti kriterijai, galintys vadovui padėti pasirinkti kompetentingą asmenį įmonės finansinei apskaitai tvarkyti.

Finansų ministerija parengė atmintinę “Dėl grynųjų pinigų operacijų”, kurioje nurodė, kad subjektai, nustatydami tvarką, gali pasinaudoti iki 2022-05-01 galiojusiomis Kasos darbo organizavimo ir kasos operacijų atlikimo taisyklėmis ir jas pritaikyti savo reikmėms.

Dėl priimto naujojo FAĮ, nuo 2022-05-01 panaikinti ilgą laiką galioję ir nusistovėję teisės aktai, kuriais vadovaudamiesi tvarkėme apskaitą:

Svarbu paminėti, kad 2022-11-01 įsigalioja Atsiskaitymų grynaisiais pinigais ribojimo įstatymo pataisos, kuriomis bus griežčiau ribojami asmenų tarpusavio mokėjimai grynaisiais pinigais. Nuo minėtos datos turėtų įsigalioti ir ANK pakeitimo projektas, kuriame siūloma įtvirtinti atsakomybę už atsiskaitymų, kitų mokėjimų grynaisiais pinigais tvarkos pažeidimus.

Šis seminaras skirtas naujų vidaus tvarkų sukūrimo rekomendacijoms aptarti. Taip pat supažindinti kaip buvo pakeisti tam tikri teisės aktai, susiję su apskaitos tvarkymu.

TEMOS

  1. Valstybinis reguliavimas:
    • Rekomendacijos dėl apskaitą tvarkančio asmens pasirinkimo;
    • Apskaitos dokumentų, apskaitos registrų ir kitos apskaitai tvarkyti reikalingos informacijos perdavimo akto, kai keičiasi apskaitą tvarkantis asmuo arba subjekto vadovas, pavyzdinę forma;
    • Finansinės apskaitos paslaugų teikimo sutarties pavyzdinė forma.
  2. Įmonės vidaus tvarkos:
    • Kaip efektyviai jas parengti?
    • Vidaus kontrolės tvarka, remiantis rekomendacijomis dėl vidaus kontrolės organizavimo;
    • Inventorizacijos tvarka;
    • Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės tvarka, remiantis rekomendacijomis apskaitos paslaugas teikiantiems subjektams dėl apskaitos paslaugų teikimui taikomos darbo organizavimo ir kontrolės tvarkos;
    • Grynųjų pinigų judėjimo apskaitos tvarka;
    • Atskaitingų asmenų atsiskaitymo tvarka;
    • Dingusių, visiškai ar iš dalies sugadintų apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų atkūrimo tvarka.
  3. Keičiamų teisės aktų apžvalga:
    • LFAS pelno nesiekiantiems vienetams;
    • VAS keitimas į LFAS;
    • Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų taikymo tvarka;
    • Ekonominę veiklą vykdančių gyventojų apskaitos tvarka.

Papildoma informacija!

Registruojantis į 2 ar daugiau seminarų Palangoje birželio 30 / liepos 1 dienomis taikoma 10 proc. nuolaida. Galite rinktis iš 4 seminarų:

Norintiems apsistoti vienviečiame kambaryje – nakvynės kaina 80 Eur + PVM (į nakvynės kainą įskaičiuoti pusryčiai ir kitos papildomos nakvynės naudos).

Norintiems apsistoti dviviečiame kambaryje – nakvynės kaina 90 Eur + PVM (į nakvynės kainą įskaičiuoti pusryčiai ir kitos papildomos nakvynės naudos).

Daugiau informacijos apie nakvynės pasiūlymą ir nuolaidas suteiksime el. paštu ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +37052053292

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-15.45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietūs
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.