Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

JADIS ir JANGIS – pildymas ir praktiniai klausimai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 90€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

2022-08-01 įsigaliojo Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos įstatyme įpareigoti asmenys atsižvelgia ar informacija yra pateikta į posistemį JANGIS bei pateiktos informacijos tikrumą. Nepateikus naudos gavėjų duomenų, gali būti taikomos ne tik finansinės, bet ir veiklos apribojimo sankcijos.

Teikti tikslią informaciją įpareigoja Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas, kuriuo įgyvendinama ES direktyva 2015/849, o instrumentas tai padaryti – naudos gavėjų posistemis JANGIS. Gana plačiai viešojoje erdvėje pristatyta naudos gavėjų registravimo sistema, tačiau daliai verslo atstovų kyla klausimų ir trikdžių:

  • Kaip nustatyti naudos gavėją ir kurio fizinio asmens duomenis reikia nurodyti?
  • Kokią informaciją apie fizinį asmenį reikia pateikti, kai akcininkas yra užsienietis?
  • Kaip pasirinkti tinkamą kontrolės būdą, kuriuo naudos gavėjas kontroliuoja juridinį asmenį?
  • Kas juridinio asmens vardu turi teisę teikti duomenis?
  • Kokie yra duomenų pateikimo terminai?
  • Kokios pasekmės ir galima atsakomybė nepateikus duomenų?

Seminaro metu lektorė analizuos su kokiomis problemomis ir klaidomis dažniausiai susiduriama praktikoje ir pasidalins patarimais kaip jų išvengti.

Temos

  1. JADIS ir JANGIS teisinis reglamentavimas.
  2. Subjektai, privalantys teikti duomenis.
  3. Naudos gavėjo nustatymas.
  4. Informacija, kurią reikia teikti JADIS ir JANGIS.
  5. Terminai.
  6. Atsakomybė ir kitos pasekmės.
  7. Praktinė dalis: darbas su JADIS ir JANGIS.

ŽINIOMIS DALINASI

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Lorena Paškūnaitė – Lickan yra UAB „LEXIN auditas”, teikiančios audito, teisės ir verslo konsultavimo paslaugas, teisininkė. Vilniaus universitete yra įgijusi teisės magistro laipsnį bei ekonomikos magistro laipsnį Šiaulių universitete. Lektorė turi daugiau nei 10 metų teisinio darbo patirtį įmonių steigimo, pertvarkymo, reorganizavimo, statybų rangos, įmonių bankroto, darbo teisinių santykių, įvairių sutarčių rengimo bei teisminio atstovavimo srityse. Nuo 2015 m. yra įgijusi bankroto administratorės kvalifikaciją.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-11:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:15-10:30 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.