Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Pasiruošimas įmonių pertvarkymui ir reorganizavimui – finansinė ir mokestinė perspektyva. Ką svarbu žinoti buhalteriui?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Taikoma nuolaida!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Dalyvaujant Daugiau Negu Vienam Atstovui Iš Tos Pačios įmonės, Antram Ir Kiekvienam Paskesniam Dalyviui Taikoma 30 Eur + Pvm Nuolaida. (1266 X 145 Px)

Apie seminarą

Seminaro metu bus suteikiamos žinios apie įmonių pertvarkymą ir reorganizavimą, kaip tam turėtų pasiruošti įmonių buhalteriai.

Seminaro metu aptarsime:

  • Kokios įmonės gali būti pertvarkomos ir į kokias teisines formas?
  • Kokie yra reorganizavimo būdai? Kurį reorganizavimo būdą pasirinkti, kuris labiausiai atitiktų verslo poreikius?
  • Pertvarkymo ir reorganizavimo skirtingi scenarijai bei pagrindinių veiksmų planas.
  • Kokios gali būti mokestinės pertvarkymo ir reorganizavimo pasekmės?
  • Kokie namų darbai tenka buhalteriui?

Seminare įgysite žinių, kuo skiriasi šie procesai, koks yra buhalterio vaidmuo ir pagrindinės užduotys vienu ir kitu atveju, kaip savarankiškai įveikti įmonės pertvarkymą ar reorganizavimą.

Temos

1 dalis. Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan (10:00-12:00 val.)

  1. Kas yra įmonių pertvarkymas: juridiniai asmenys, kurie gali būti pertvarkomi. Pertvarkymui būtinos sąlygos. Atvejai, kai pertvarkymas privalomas.
  2. Pagrindinių veiksmų planas juridinio asmens pertvarkymo savarankiškam įgyvendinimui.
  3. Kas yra reorganizavimas ir kokie yra skirtingi reorganizavimo būdai?
  4. Reorganizavimo pagrindinių veiksmų planas – nuo pasirengimo iki įgyvendinimo.
  5. Buhalteriui tenkantys namų darbai: teisininko požiūris.

2 dalis. EY partneris, licencijuotas auditorius Donatas Kapitanovas (13:00-15:45 val.)

  1. Mokestinės reorganizavimo pasekmės.
  2. Į ką reikia atkreipti dėmesį, kai reorganizuojamos bendrovės akcininkas fizinis asmuo?
  3. Kur mokesčiai „prasilenkia” su apskaita, ir kaip šiuos aspektus suvaldyti?
  4. Kuris reorganizavimo būdas atitinka verslo poreikius?
  5. Ką daryti su mokestiniu prestižu po reorganizavimo?

ŽINIOMIS DALINASI

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.

Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.

Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.

Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.

Donatas Kapitanovas

Donatas yra tarptautinės audito bedrovės „EY“ tarptautinių mokesčių ir sandorių komandos partneriu Lietuvoje bei licencijuotas auditorius, vadovauja sandorių kainodaros grupei Lietuvoje. Lektorius specializuojasi tarptautinio apmokestinimo srityje, konsultuoja klientus sandorių kainodaros, dvigubo apmokestinimo išvengimo sutarčių taikymo, sandorių struktūrizavimo, mokesčių kaštų mažinimo ir kitais klausimais. Per daugiau nei 16 darbo metų EY ir iš viso 21 metus mokesčių srityje jis sukaupė patirtį dirbant su didžiausiomis Lietuvoje ir pasaulyje veikiančiomis bendrovėmis. D. Kapitanovas konsultuoja Lietuvoje investuojančius užsienio verslus, padeda užtikrinti atitiktį bei sukurti efektyvias finansų ir mokesčių apskaitos sistemas, yra sukaupęs unikalią patirtį sandorių kainodaros, mokesčių politikos ir mokestinių ginčų srityse.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietūs
14:30-14:45 Kavos pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.