Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Net ir keičiantis mokestinei aplinkai bei iškylant naujiems iššūkiams, kai daugelis valstybių siekia griežtinti kontroliuojančioms (holdingo) bendrovėms taikytinus reikalavimus, įmonių grupių struktūros vis dar išlieka populiarios. Kontroliuojančios bendrovės vis dar naudojamos ne tik verslo rizikų valdymui, bet ir mokestiniam planavimui, suteikdamos tam tikrų lengvatų ir galimybių plėtoti veiklą.
Atkreiptinas dėmesys, kad nuo 2024-07-01 įsigaliojo naujos redakcijos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas, kuriuo padidinti rodiklių dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija ir atsižvelgiant į tai nustatoma, kokias finansines ataskaitas privalo rengti juridinis asmuo. Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ĮĮGAĮ nuo 2026-01-01 Juridinių asmenų registro tvarkytojas nepriims finansinių ataskaitų rinkinio be auditoriaus išvados, jeigu auditas privalomas pagal įstatymus.
Taip pat vienas iš svarbiausių pakeitimų – priimti reikšmingi pakeitimai Pelno mokesčio įstatyme, kuris įsigalios nuo 2025-01-01:
Kitas svarbus pokytis, priimtas naujas Minimalaus subjektų grupių apmokestinimo lygio užtikrinimo įstatymas. 2024-09-14 LR finansų ministerija paskelbė minimalaus grupių apmokestinimo pelno mokesčiu įstatymo projektą. Projektu nustatoma, kad ši mokesčių sistema nuo sausio 1 d. įsigalioja ir Lietuvoje, todėl toms įmonėms, kurios atidėliojo pasirengimo procesą, laiko lieka vis mažiau.
Tuo tarpu pati mokesčio apskaičiavimo sistema kelia didelių klausimų: kaip įmonėms reikės praktiškai pasiruošti, kokių papildomų apskaitos sistemų prireiks mokesčio duomenims surinkti ir ką reikės pateikti mokesčių administratoriui, kad mokestinės prievolės būtų tinkamai įvykdytos.
VMI pateikė naują GPMĮ 2 str. komentaro projektą, dėl pozityviųjų pajamų, tikslinių teritorijų ir kontroliuojamųjų užsienio apmokestinamųjų vienetų sąvokų paaiškinimo.
Seminare lektoriai kalbės apie kontroliuojančių bendrovių kaip verslo formos pranašumus mokestiniu atžvilgiu, pateiks teisės aktų komentarus, aptars mokesčių planavimo galimybes tiek Lietuvoje, tiek Europos Sąjungoje, taip pat šių dienų iššūkius įmonių grupių struktūroms.
1 dalis. Lektorė Jūratė Zarankienė (10:00-14:00 val.)
2 dalis. Auditorius Artūras Kapitanovas (14:00-16:30)
Finansinės apskaitos ir mokesčių srityje Jūratė dirba jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu Jūratė yra Mazars vadovaujanti partnerė. Mazars teikia mokesčių konsultacijų, apskaitos, audito paslaugas ir sandorių paslaugas. Prieš tapdama Mazars partnere, Jūratė 7 metus vadovavo TaxLink Baltic, daugiau kaip 7 metus vadovavo Ernst & Young Baltic mokesčių grupei, virš 2 metų dirbo vietinėje audito kompanijoje, kurioje, dalyvaudama atliekant finansinius auditus, Jūratė įgijo reikšmingos patirties finansinės apskaitos ir analizės srityse. Jūratė yra aukščiausio lygio ekspertė Lietuvos bendrovių apmokestinimo (mokestinės peržiūros, einamieji mokestiniai klausimai), tarptautinio apmokestinimo (tarptautinis struktūrizavimas, sandorių kainodara, dvigubo apmokestinimo klausimai), o taip pat sandorių apmokestinimo (specialios paskirties mokestiniai patikrinimai (angl. tax due diligence), įsigijimų ir perleidimų struktūrizavimas, pirkimo – pardavimo sutarčių peržiūra) srityse.
Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.
Profesinė patirtis:
Profesinė veikla:
Konsultacinė veikla:
Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
9:00-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.