Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Įmonių grupių („holdingų“) struktūros: steigimas, apmokestinimas ir mokesčių planavimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 7 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Net ir keičiantis mokestinei aplinkai bei iškylant naujiems iššūkiams, kai daugelis valstybių siekia griežtinti kontroliuojančioms (holdingo) bendrovėms taikytinus reikalavimus, įmonių grupių struktūros vis dar išlieka populiarios. Kontroliuojančios bendrovės vis dar naudojamos ne tik verslo rizikų valdymui, bet ir mokestiniam planavimui, suteikdamos tam tikrų lengvatų ir galimybių plėtoti veiklą.

Atkreiptinas dėmesys, kad nuo 2024-07-01 įsigaliojo naujos redakcijos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas, kuriuo padidinti rodiklių dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija ir atsižvelgiant į tai nustatoma, kokias finansines ataskaitas privalo rengti juridinis asmuo. Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ĮĮGAĮ nuo 2026-01-01 Juridinių asmenų registro tvarkytojas nepriims finansinių ataskaitų rinkinio be auditoriaus išvados, jeigu auditas privalomas pagal įstatymus.

Taip pat vienas iš svarbiausių pakeitimų – priimti reikšmingi pakeitimai Pelno mokesčio įstatyme, kuris įsigalios nuo 2025-01-01:

  • Padidintas standartinis ir lengvatinis pelno mokesčio tarifai;
  • Atsisakyta specialių pelno mokesčio režimų draudimo ir sveikatos sektoriams;
  • Pakeistas lengvųjų automobilių įsigijimo išlaidų priskyrimas leidžiamiems atskaitymams;
  • Pakeistas lengvųjų automobilių nuomos išlaidų atskaitymas.

Kitas svarbus pokytis, priimtas naujas Minimalaus subjektų grupių apmokestinimo lygio užtikrinimo įstatymas. 2024-09-14  LR finansų ministerija paskelbė minimalaus grupių apmokestinimo pelno mokesčiu įstatymo projektą. Projektu nustatoma, kad ši mokesčių sistema nuo sausio 1 d. įsigalioja ir Lietuvoje, todėl toms įmonėms, kurios atidėliojo pasirengimo procesą, laiko lieka vis mažiau.

Tuo tarpu pati mokesčio apskaičiavimo sistema kelia didelių klausimų: kaip įmonėms reikės praktiškai pasiruošti, kokių papildomų apskaitos sistemų prireiks mokesčio duomenims surinkti ir ką reikės pateikti mokesčių administratoriui, kad mokestinės prievolės būtų tinkamai įvykdytos.

VMI pateikė naują GPMĮ 2 str. komentaro projektą, dėl pozityviųjų pajamų, tikslinių teritorijų ir kontroliuojamųjų užsienio apmokestinamųjų vienetų sąvokų paaiškinimo.

Seminare lektoriai kalbės apie kontroliuojančių bendrovių kaip verslo formos pranašumus mokestiniu atžvilgiu, pateiks teisės aktų komentarus, aptars mokesčių planavimo galimybes tiek Lietuvoje, tiek Europos Sąjungoje, taip pat šių dienų iššūkius įmonių grupių struktūroms.

Temos

1 dalis. Lektorė Jūratė Zarankienė (10:00-14:00 val.)

  1. Holdingo bendrovės samprata.
  2. Holdingo bendrovės steigimo tikslai.
  3. Lietuvos holdingo bendrovių teisiniai ir mokestiniai aspektai:
    • Holdingo bendrovių veiklos reglamentavimas;
    • Su holdingo bendrovių veikla susiję pelno mokesčio aspektai:
      • Holdingo bendrovių pajamų apmokestinimas;
      • Valdymo mokesčiai – kainodara, paskirstymas grupės įmonėms;
      • Veiklos sąnaudų pripažinimas;
      • Finansavimo sąnaudų pripažinimas;
      • Kiti susiję klausimai.
    • Holdingo bendrovės išmokų apmokestinimas prie pajamų šaltinio;
    • Su holdingo bendrovių veikla susiję pridėtinės vertės mokesčio aspektai;
    • Perėjimo prie holdinginės struktūros mokestiniai aspektai.
  4. Tarptautinių holdingų steigimas:
    • Esminiai reikalavimai, keliami holdingo steigimo valstybei;
    • Holdingo steigimui patrauklios jurisdikcijos, jų privalumai ir trūkumai;
    • Pozityvių pajamų pripažinimo klausimai;
    • Užsienio holdingo bendrovių pranašumai ir trūkumai, lyginant su Lietuvos holdingo bendrovėmis.
  5. Mokesčių planavimas, panaudojant holdingo bendroves:
    • Mokesčių planavimo galimybės;
    • Mokestinės aplinkos pokyčiai ir kylančios mokestinės rizikos;
    • Poreikis peržiūrėti egzistuojančias struktūras.

2 dalis. Auditorius Artūras Kapitanovas (14:00-16:30)

  1. Naujas įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas:
    • Keičiasi rodikliai dėl finansinių ataskaitų sudarymo.
    • Keičiasi audito privalomumo rodikliai.
    • Naujos ataskaitos (tvarumo).
    • Finansinių ataskaitų teikimo tvarkos ypatumai nuo 2024-07-01.
  2. Naujas minimalaus subjektų grupių apmokestinimo lygio užtikrinimo įstatymas:
    • ES Direktyvos PILLAR TWO įgyvendinimas Lietuvoje.
    • Papildinis mokestis: kada ir kam taikomas?
  3. Akcijų perleidimo operacijų mokestiniai klausimai: pirkimas ir pardavimas, akcijų apsikeitimo problematika.
  4. Veiklos perleidimo mokestinės pasekmės.
  5. Dividendų ir paskirstytojo pelno apmokestinimas.
  6. Palūkanų ir autorinių atlyginimų apmokestinimo probleminiai klausimai.
  7. Iš akcininkų gautų paskolų mokestiniai ypatumai.
  8. Konsoliduotosios atskaitomybės rengimas ir teikimas.
  9. Dvigubo apmokestinimo išvengimo procedūra.
  10. Holdingų veikimas ofšorinėse zonose.

ŽINIOMIS DALINASI

Jūratė Zarankienė

Finansinės apskaitos ir mokesčių srityje Jūratė dirba jau daugiau nei 15 metų. Šiuo metu Jūratė yra Mazars vadovaujanti partnerė. Mazars teikia mokesčių konsultacijų, apskaitos, audito paslaugas ir sandorių paslaugas. Prieš tapdama Mazars partnere, Jūratė 7 metus vadovavo TaxLink Baltic, daugiau kaip 7 metus vadovavo Ernst & Young Baltic mokesčių grupei, virš 2 metų dirbo vietinėje audito kompanijoje, kurioje, dalyvaudama atliekant finansinius auditus, Jūratė įgijo reikšmingos patirties finansinės apskaitos ir analizės srityse. Jūratė yra aukščiausio lygio ekspertė Lietuvos bendrovių apmokestinimo (mokestinės peržiūros, einamieji mokestiniai klausimai), tarptautinio apmokestinimo (tarptautinis struktūrizavimas, sandorių kainodara, dvigubo apmokestinimo klausimai), o taip pat sandorių apmokestinimo (specialios paskirties mokestiniai patikrinimai (angl. tax due diligence), įsigijimų ir perleidimų struktūrizavimas, pirkimo – pardavimo sutarčių peržiūra) srityse.

Artūras Kapitanovas

Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.

Profesinė patirtis:

  • Finansų ministerijos specialistas.
  • Valstybinės mokesčių inspekcijos Audito skyriaus viršininkas.
  • Buvo premjero patarėjas mokesčių klausimais.
  • „Mokesčių Ekspertų Biuras“ įkūrėjas ir vadovas.
  • „Auditoriaus konsultacijos“ partneris, specializuojantis mokesčių srityje.
  • Narys darbo grupėje, nagrinėjusioje mokesčių reformą.
  • Auditorių rūmų narys.
  • Vilniaus klubo narys.

Profesinė veikla:

  • Atstovauja mokesčių mokėtojus valstybės institucijose, įskaitant VMI prie FM, Mokestinių ginčų komisiją prie LRV ir „Sodrą“.
  • Sėkmingai gina mokesčių mokėtojų interesus teismuose.
  • Kasmet dalyvauja atliekant daugiau nei 100 įmonių auditus ir mokestinius patikrinimus.
  • Skiria daug laiko mokesčių mokėtojų švietimui, kasmet veda virš 70 mokymų ir seminarų.
  • Dažnas pranešėjas verslo konferencijose.
  • Dažnai cituojamas žiniasklaidoje mokesčių temomis.

Konsultacinė veikla:

  • Teikia tiek kontaktines, tiek nuotolines konsultacijas fiziniams asmenims bei įmonėms.

Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

ORGANIZUOKITE ŠIUOS MOKYMUS TIK SAVO ORGANIZACIJAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-16:30 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Jums taip pat gali būti aktualu

nuotoliniai-kursai
Nuotoliniai
kursai
16 ak. val.
180€
Emilis Vasiliauskas
  • Visi dalyviai gaus dovanų!
  • -20%
    Speciali -20% kaina!
nuotoliniai-kursai
Nuotoliniai
kursai
20 ak. val.
220€
J. Lipavičius, D. Liučvaitis, E. Vasiliauskas
  • Visi dalyviai gauna dovanų!
  • Taikoma nuolaida!
  • -20%
    Speciali -20% kaina!
seminaras
Seminaras
10 ak. val.
Emilis Vasiliauskas
  • Kiekvienas seminaro dalyvis gauna dovanų!
  • Specialus pasiūlymas!

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.