Gebėjimas tinkamai valdyti bendravimą su įvairiais, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus, kurti neproduktyvių konfliktų prevenciją ir konstruktyvių diskusijų, pagarbių atsakymų kultūrą pozityviai veikia darbuotojų ir klientų pasitenkinimą, aptarnavimo kokybę, įsitraukimą į veiklas, kūrybiškumą, orientaciją į sprendimų paiešką bei mažina streso lygį.
Kokių žinių bei įgūdžių reikia norint tinkamai bendrauti su įvairiais, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus, neišeikvojant savęs emociškai? Kaip bendrauti, atsakyti taip, kad kreipęsis žmogus pasijaustų išgirstas ir išgirstų, ką jūs jam sakote? Kaip pasirūpinti savo emocine savijauta, kad turėtumėte jėgų ir puikų nusiteikimą kitam susitikimui, kitai dienai, savo asmeniniams reikalams po darbo? Apie tai šis seminaras.
Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.
Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.
Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.
6 ak. val. | Seminaro trukmė |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. |