Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Nuo 2021 metų iš esmės keičiasi elektroninės prekybos apmokestinimo pridėtinės vertės mokesčių ir muitais tvarka. Šiuose sandoriuose atsiranda ir „vieno langelio principas“, kuris leidžia paprasčiau įvykdyti su PVM mokėjimu susijusias prievoles. Taip pat didėja mažos vertės siuntinio suma.
Elektroninės prekybos mąstai pasaulyje nuolat auga. Ne išimtis ir Lietuvos rinka, tad greitai gali nebelikti nė vienos prekybinės įmonės, kuri neprekiautų tokiu būdu. Statistikos departamento duomenimis, elektroninių prekyviečių užsakomieji pardavimai išaugo net 11,4 % lyginant 2020 m. spalį su lapkričiu. Tačiau didysis elektroninės rinkos sprogimas matomas lyginant 2020 m. sausį–lapkritį su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., pokytis lygus net 45,5%. Tačiau dažnai įmonei vis dar kyla nemažai klausimų ir neaiškumų dėl elektroninės prekybos operacijų. Bene didžiausia painiava yra dėl pridėtinės vertės mokesčio apskaičiavimo. Ypač klystama tuomet, kai prekių gabenimas prasideda ne Lietuvoje. Taip pat ne visos įmonės tinkamai įformina elektroninės prekybos pardavimo operacijas. O kaip elgtis, kai grąžintos prekės nebegali būti parduodamos?
Svarbu paminėti, kad nuo 2021-07-01 įsigalioja PVM ir Muitinės įstatymo pakeitimai, kurie turės įtakos PVM prievolėms, paslaugų teikimui ir nuotolinei prekybai. Taip pat nuo 2021-01-01 pradės galioti Europos parlamento ir tarybos direktyva dėl mokėjimo paslaugų vidaus rinkoje, kuria iš dalies keičiamos direktyvos 2002/65/EB, 2009/110/EB ir 2013/36/ES bei Reglamentas (ES) Nr. 1093/2010 ir panaikinama Direktyva 2007/64/EB. Taip pat lektorė aptars ir PVM apmokestinimo klausimus kylančius dėl Brexit nuo 2021-01-01.
Seminare bus gilinamasi į registravimąsi PVM mokėtoju užsienyje, PVM deklaracijų užpildymą ir teikimą, „Amazon“ paslaugų paketą ir kitas elektroninės prekybos aktualijas, taip pat bus pateikiami atsakymai į svarbiausius ir dažniausiai kylančius klausimus.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.
Nuo 2011 m. profesionaliai plėtoja pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon” pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų daugiau nei už 7 mln. eurų. Ž. Stankevičius yra išbandęs šias „Amazon” rinkas: .us, .uk, .jp, .fr, .esp, .de, .it, .ca.
1StopVAT vykdantysis direktorius, sukaupęs 8 metų patirtį tarptautinio apmokestinimo klausimais, šiuo metu besispecelizuojantis nuotolinės prekybos apmokestinimo srityje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Kavos pertrauka | |
12:15-13:00 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.