Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

El. prekyba 2023 m.: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 125€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

  • Dalyvaujant 2 dalyviams taikoma 10 % nuolaida
  • Dalyvaujant 3 dalyviams taikoma 15 % nuolaida
  • Dalyvaujant 4 dalyviams taikoma 20 % nuolaida
  • Dalyvaujant 5 dalyviams taikoma 25 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +370 5 205 3292

Apie seminarą

Elektroninės prekybos mastai pasaulyje ir Lietuvoje nuolat auga. Tačiau dažnai įmonei vis dar kyla nemažai klausimų ir neaiškumų dėl elektroninės prekybos operacijų. Bene didžiausia painiava yra dėl pridėtinės vertės mokesčio apskaičiavimo. Ypač klystama tuomet, kai prekių gabenimas prasideda ne Lietuvoje. Taip pat ne visos įmonės tinkamai įformina elektroninės prekybos pardavimo operacijas. Kaip sprendžiamas muito susigrąžinimo klausimas, kai grąžinama prekė už kurią jau sumokėti visi mokesčiai?

Svarbu paminėti, kad OSS sudaro kelios schemos: importo, ES ir ne ES, kuriose registruotas asmuo turi skirtingas teises ir pareigas. Kokios pareigos kyla pasirinkus skirtingą schemą? Kokioms paslaugoms gali būti taikomos importo, ES ir ne ES schemos? Ar reikia teikti OSS deklaracijas, jei tam tikrą laikotarpį nebuvo pardavimų? Ar deklaracijos OSS sistemoje gali būti tikslinamos?

2023-01-01 įsigaliojo PVMĮ pakeitimai, kuriais pratęstas lengvatinio 9 proc. ir 5 proc. PVM tarifo taikymo laikotarpis bei įtvirtinti nauji tarifo taikymo objektai.

VMI yra parengusi PVMĮ 79 str. 1, 2, 3 ir 14 d. komentaro projektą, susijusį su prekių tiekimo ir paslaugų teikimo įforminimu PVM sąskaita faktūra.

Nuo 2023-01-01  platformų operatoriams įtvirtinta pareiga teikti VMI duomenis apie platformose veikiančių ir jas naudojančių pardavėjų pajamas.

Seminare bus gilinamasi į registravimąsi PVM mokėtoju užsienyje, PVM deklaracijų užpildymą ir teikimą, „Amazon“ paslaugų paketą ir kitas elektroninės prekybos aktualijas, taip pat bus pateikiami atsakymai į svarbiausius ir dažniausiai kylančius klausimus.

Temos

1 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė (10:00-14:00 val.)

  1. Reikšmingi pasikeitimai elektroninei prekybai dėl PVM ir muito mokesčių. Vieno langelio principas.
  2. Elektroninė prekyba 2023 m.:
    • Prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos pasikeitimai;
    • Vieno langelio OSS sistema;
    • Apmokestinamųjų asmenų registravimosi OSS sistemoje taisyklės;
    • Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje;
    • Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai.
  3. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  4. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  5. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  6. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  7. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  8. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  9. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. Reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • PVM atskaita, kai prekių grąžinimas tampa neleidžiamais atskaitymais.
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  10. Kokius duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos?
  11. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  12. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  13. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  14. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  15. Kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

2 dalis. Lektorė- Rūta Švobienė (14:00-14:30 val.)

  1. E-komercijos pokyčiai 2023 m.: kas laukia šiais metais?

3 dalis. Lektorius – Dr. Žydrūnas Stankevičius (14:45-16:15 val.)

  1. AMAZON veiklos galimybės ir pokyčiai:
    • Amazon ir e-komercijos situacija šiandienos pokyčių aplinkoje.
    • Amazon – didžiausias galimas svertas šiuolaikiniame versle.
    • Galutinis verslo tikslas ir pardavimo/exit-o galimybės
    • Svarbiausi Amazon verslo elementai ir tendencijos.
    • Mokestinė Amazon verslo specifika ir galimos veiklos optimizacijos.
    • Didžiausios Amazon pardavėjų klaidos ir veiklos iššūkiai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.

Žydrūnas Stankevičius

Amazon pardavėjas nuo 2010 m., sukurta virš 70 unikalių produktų 14-oje pagrindinių Amazon kategorijų, 5 prekių ženklai. Bendri pardavimai Amazone viršija 15 mln. eurų, pagridinis prekės ženklas Enno Vatti sėkmingai parduotas 2022 m. Seminal Work R&D vadovas. Pagrindiniai įgūdžiai – naujų sėkmingų produktų ir nišų radimas Amazone, strateginis finansų planavimas, veiklos efektyvinimas ir optimizacijos.

Rūta Švobienė

Rūta Švobienė yra tarptautinio apmokestinimo ekspertė bei mokesčių paslaugas teikiančio startuolio 1StopVAT procesų vadovė, sukaupusi didelę patirtį konsultuojant sėkmingiausias Lietuvos ir užsienio įmones. Specializuojasi nuotolinės prekybos ir skaitmeninės prekybos (skaitmeninis turinys, SaaS) srityse. Rūtos ekspertizė netiesioginių mokesčių srityje apima Europos, JAV, Kanados ir Azijos rinkas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.