Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Efektyvus skolų valdymas bei mokesčių ir apskaitos ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100 – 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Geriausia yra rasti efektyvius taikius sprendimus, o ne konfliktuoti, tačiau realybėje šio principo pavyksta laikytis ne visuomet.

Seminaro metu bus dalijamasi žiniomis apie bylų nagrinėjimą teisme: atskleisti vieno proceso trūkumai, kito – privalumai, kurie padės lengviau pasirinkti Jums priimtiniausią ir tinkamiausią iškilusių ginčų sprendimą.

Seminare bus mokoma, kaip teisingai parengti procesinius dokumentus, kokius priedus pridėti, aptartas painiai reglamentuotas žyminio mokesčio skaičiavimas, supažindinama su Europos mokėjimo įsakymo institutu, išaiškinta taikos sutarties be ginčo teisme svarba.

Praktinėse įvairaus sudėtingumo užduotyse skaičiuosite delspinigius, palūkanas, spręsite dėl teismingumo, ieškosite klaidų pareiškime dėl teismo įsakymo išdavimo, ieškinyje (dokumentinis procesas) arba jį pildysite.

Taip pat įmonėje gali atsirasti ir beviltiškų skolų, nepaisant griežtos skolų kontrolės. Todėl tenka tokias skolas nurašyti ir svarstyti – kaip tokią ūkinę operaciją atspindėti finansinėje apskaitoje. Dar daugiau klausimų kyla, kuomet reikia surinkti įrodymus, kad beviltiška skola taptų leidžiamais atskaitymais apskaičiuojant pelno mokestį.

Temos

1 dalis. Vyresnioji teisininkė Justina Ramašauskaitė (10:00-14:00)

  1. Ikiteisminis skolos išieškojimas:
    • Subjektai vykdantys ikiteisminį skolų išieškojimą. Nesudėtinga atgauti skolą ir pačiam;
    • „Ginčų sprendimas derybų būdu“ arba pretenzijų rengimas;
    • Dokumentų skolininkui įteikimas. Ką daryti, kai skolininkas vengia priimti dokumentus?
    • Taikos sutartis nekeliant bylos: sutarties tvirtinimas, šio instituto privalumai, pasekmės, priverstinis vykdymas;
    • Delspinigiai/palūkanos – verslui, fiziniams asmenims (dydžiai, ribojimai).
  2. Supaprastintas procesas (dėl teismo įsakymo išdavimo):
    • Pareiškimo dėl teismo įsakymo išdavimo reikalavimai (forma);
    • Teismingumas;
    • Dažniausios klaidos, kai teismai atsisako priimti pareiškimą;
    • Pridedami dokumentai (ką teismui būtina pateikti ir ką galima pateikti);
    • Žyminis mokestis ir kitos galimos išlaidos;
    • Dokumentų skolininkui įteikimas;
    • Skolininko prieštaravimai;
    • Kas toliau? (gavus skolininko prieštaravimą ar gavus įsiteisėjusį teismo įsakymą).
  3. Dokumentinis procesas:
    • Ieškiniui keliami reikalavimai (forma);
    • Teismingumas;
    • Dažniausios klaidos, kai teismai taiko ieškinio trūkumų institutą;
    • Pridedami dokumentai (ką teismui būtina pateikti ir ką galima pateikti);
    • Žyminis mokestis ir kitos galimos išlaidos;
    • Dokumentų atsakovui įteikimas;
    • Atsakovo prieštaravimai;
    • Kas toliau? (gavus atsakovo prieštaravimą ar gavus įsiteisėjusį teismo sprendimą)
  4. Ginčai dėl nedidelių sumų priteisimo:
    • Reikalavimai ieškiniui ir šio proceso atskleidimas.
  5. Kreipimasis į teismą bendra tvarka (ginčo teisena) (trumpas pristatymas, atskiriant procesą nuo anksčiau išvardintų).
  6. Taikos sutarties patvirtinimas byloje: reikalavimai prašymui, taikos sutarčiai, ginčo pasekmės, šio instituto privalumai.
  7. Europos mokėjimo įsakymas (kur kreiptis, ką pateikti ir kokia nauda).
  8. Priemonės labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiems verslams: specifika ir pasinaudojimo galimybės.

2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (14:00-15:45) Pranešimas nuotoliniu būdu.

  1. Nuolatinė skolų priežiūra:
    • Kada skola tampa abejotina ir beviltiška?
    • Apskaitos politika dėl gautinų sumų.
    • Skolų inventorizacija.
    • Kas inicijuoja beviltiškų skolų nurašymą?
  2. Nurašytų skolų sąnaudos:
    • Finansinėje apskaitoje
    • Įrodymų rinkimas dėl leidžiamų atskaitymų, apskaičiuojant pelno mokestį.

ŽINIOMIS DALINASI

Justina Ramašauskaitė

Justina Ramašauskaitė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.

Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.
Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

 

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00–13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.