Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Efektyvumas buhalterijoje: privalomos ir perteklinės ūkinės operacijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Pastaruoju metu vis dažniau susimąstome apie efektyvumą buhalterijoje – juk dažnai trūksta darbo laiko ir galbūt jo galima „atrasti“ ko nors nedarant? Skamba grėsmingai, bet kartu ir patraukliai. Tikrai ne vienoje įmonėje kai kurios ūkinės operacijos įforminamos „iš inercijos“ arba „taip buvo daroma visada“.

2022-05-01 įsigalioja naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, pakeičiantis 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Galima teigti, kad „pajudės“ patys buhalterinės apskaitos pamatai. Maža to, naujai priimti reglamentai – įstatymai, LR Vyriausybės nutarimai ir kiti įgyvendinamieji teisės aktai palies ir kasdienes ūkines operacijas – nuo pirminių dokumentų išrašymo iki apskaitos registrų. O kai kur teks labiau apibrėžti ir formalizuoti apskaitos etapus – nuo apskaitą tvarkančio asmens parinkimo iki atsakingų asmenų už tam tikras ūkines operacijas paskyrimo. Gilinantis į numatomus pakeitimus bus galima rasti būdų kaip suefektyvinti kai kuriuos apskaitos procesus, kurie nebuvo keičiami ilgą laiką.

Siekiant suvienodinti nuostatas su naujuoju FAĮ, 2022-05-01 turėtų įsigalioti ir nutarimo Nr. 780 pakeitimai, reglamentuojantys apskaitos dokumentus. Pakeitimais keičiamas sąskaitų faktūrų išrašymo reglamentavimas: papildomos nuostatos dėl sąskaitų faktūrų išrašymo, nustatomi atvejai, kuomet ūkio subjektas gali nenaudoti sąskaitų faktūrų, atsisakoma reglamentavimo dėl mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų klaidų taisymo.

Seminare pasidalinsime ir praktiniais patarimais, kaip be didelių investicijų ir pasiruošimo, visiems prieinamomis priemonėmis, automatizuoti pirminių dokumentų surinkimą, spartų jų apdorojimą sumažinant klaidas ir sąnaudas, bei kaip juos archyvuoti, kad neštų didžiausią naudą verslui. Sužinosite kaip išnaudoti elektroninio pašto sistemą, Google Drive ir www.Įvesk.lt bylų apsikeitimui, apdorojimui ir archyvavimui. Visais praktiniais patarimais bus galima pasinaudoti per keletą minučių.

Naujai įsteigtose įmonėse dažnai įformintų įmonės vidinių dokumentų būna per mažai. Tai kaip rasti „aukso vidurį“? Jis tikrai yra! Tik reikia išstudijuoti teisės aktų reikalavimus ir atsakymai bus. Kad Jums to daryti nereikėtų – mes tai atlikome už Jus! Belieka tik susitikti seminare.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (09:00-12:15 val.)

  1. Dokumentai, įforminantys ūkines operacijas. Dokumentų saugojimo forma ir terminai.
  2. Privalomi ir pertekliniai dokumentai nuo pajamavimo ir nurašymo.
  3. Darbo užmokesčio dokumentai. Kada galima nerašyti vadovo įsakymų? Elektroninių dokumentų naudojimas.
  4. Vidinės tvarkos – lokalūs teisės aktai – padeda sutaupyti darbo laiko. Kaip jas efektyviai parengti?
  5. Naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas padės labiau skaitmenizuoti apskaitos procesus.

2 dalis. Lektorius Šarūnas Jončas (12:30-13:15 val.)

  1. Pirminių dokumentų surinkimo automatizavimas:
    • Apdorojimas.
    • Archyvavimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Šarūnas Jončas

IT architektas, programų sistemų inžinierius, sąskaitų skaitmeninimo paslaugos ivesk.lt įkūrėjas ir vadovas. Šarūnas turi virš 15 metų patirtį įmonių procesų automatizavimo srityje pasitelkiant IT sprendimus. Dirbęs su įmonėmis turinčiomis nuo kelių dešimčių iki kelių milijardų eurų apyvartą per metus.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

09:00-13:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:15-12:30 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.