Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Šis dviejų dalių seminaras yra skirtas visiems, kurie domisi e-komercijos pasauliu, tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems verslininkams, kurie nori būti informuoti apie naujausias tendencijas, iššūkius ir galimybes šioje sparčiai besikeičiančioje srityje.
Pirmojoje dalyje bus aptariami verslo sąlygų pokyčiai e-komercijoje, akcentuojant iššūkius, rizikas ir pavojus. Dalyviai sužinos apie finansų valdymo svarbą, siekiant užtikrinti veiklos tęstinumą. Taip pat bus nagrinėjami psichologiniai iššūkiai, su kuriais susiduria e-komercijos verslininkai, ir aptariamos savybės, būtinos sėkmingam darbui šioje srityje.
Antrojoje dalyje dėmesys bus skiriamas elektroninės prekybos apskaitos ir mokesčių aspektams 2024 metais. Bus aptariamos prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos, pristatoma vieno langelio OSS sistema ir registravimosi joje taisyklės. Dalyviai sužinos apie importo PVM deklaravimą elektroninėje prekyboje ir su ja susijusių paslaugų apmokestinimo niuansus. Taip pat bus nagrinėjami elektroninės prekybos dokumentavimo ir pardavimų įforminimo klausimai.
Nuo 2025 m., pagal ViDA direktyvą, planuojama iš esmės reformuoti PVM administravimą ES. Direktyvos gairės jau apibrėžtos, belieka oficialus patvirtinimas – ir prasidės etapinis jos įgyvendinimas. Todėl seminare aptarsime būsimus pakeitimus bei išsiaiškinsime, kokią įtaką tai turės e-komercijos srityje.
Nemažai dėmesio bus skiriama mokesčių apskaičiavimo ypatumams, įskaitant pelno, pridėtinės vertės, gyventojų pajamų ir kitus mokesčius. Dalyviai sužinos apie mokesčių lengvatas, deklaracijų pildymą ir jų atspindėjimą finansinėje apskaitoje.
Galiausiai, bus aptariamas finansinės atskaitomybės procesas, pagrindiniai principai ir ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui. Taip pat bus pristatyti finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai bei kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.
1 dalis. Lektorius Žydrūnas Stankevičius (10.00-11.30 val.)
2 dalis. Lektorė Rūta Švobienė (11.30-12:00 val.)
3 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (13.00-15:45 val.)
Amazon pardavėjas nuo 2010 m., sukurta virš 70 unikalių produktų 14-oje pagrindinių Amazon kategorijų, 6 prekių ženklai. Bendros pajamos Amazone viršija 20 mln. eurų, pagridinis prekės ženklas Enno Vatti sėkmingai parduotas 2022 m. Seminal Work UAB direktorius. Pagrindiniai įgūdžiai – naujų sėkmingų produktų ir nišų radimas Amazone, strateginis finansų planavimas, veiklos efektyvinimas ir optimizacijos.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-12:45 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.