Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.

Darbo užmokestis 2020 m.: naujausi mokesčių pakeitimai nuo sausio 1 d.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 95 – 105€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Seimas patvirtino pasikeitusią NPD formulę ir padidino progresinį gyventojų pajamų apmokestinimą. Didžioji dalis pasikeitimų palies ir Jūsų įmonę – kaip ir kada pritaikyti naująją NPD formulę ir kaip apmokestinti darbo užmokesčio avansą ar atostoginius?

Kaip pasiruošti 3 metų pereinamojo laikotarpio pabaigai po naujojo darbo kodekso įsigaliojimo ir kaip tai įtakos atostogų suteikimą bei kompensacijos už nepanaudotas atostogas skaičiavimą.

Taip pat Valstybinė darbo inspekcija (VDI) pateikia vis daugiau savo apibendrinimų aktualiais darbo santykių klausimais. Ar reikia šią nuomonę žinoti ir taikyti? Žinoma!
Todėl seminaro metu aptarsime aktualius klausimus – darbo sutarties sudarymo, vykdymo, atostogų suteikimo ir kitus trimis aspektais: kaip tai reglamentuoja Darbo kodeksas, kokia yra geroji praktika ir kaip šiuos klausimus komentuoja VDI specialistai. Taip pat gilinsimės, kokie lokalūs teisės aktai (įmonių sukurtos ir patvirtintos tvarkos) reikalingi ir naudingi.
Ne mažiau svarbūs ir darbuotojų motyvavimo klausimai – nepamiršime ir jų.

Temos

  1. Vidutinis darbdavio ir darbovietės darbuotojų skaičius: kas jis toks ir kokias prievoles nustato?
  2. Darbo užmokesčio sistemos aprašymas ir kiti rašytiniai pranešimai darbuotojams. Lokalūs įmonės teisės aktai, susiję su darbo santykių ūkinių operacijų apskaita;
  3. Naujausios VDI nuomonės darbo santykių klausimais apžvalga;
  4. Darbo sutarčių įforminimo ypatumai: dažniausiai daromų klaidų apibendrinimas ir praktinės rekomendacijos. Dėmesio – pakeista pavyzdinė darbo sutarties forma;
  5. Darbo laiko apskaita: įmonių prievolės dėl darbo laiko apskaitos žiniaraščio formos ir pildymo tvarkos; Dėmesio – ar atnaujinote darbo laiko apskaitos tvarką pagal ETT sprendimą, kuris sugriežtino darbo laiko žymėjimo tvarką?
  6. Darbo grafikų palyginimas su darbo užmokesčio apskaitos žiniaraščiais. Faktiškai dirbto laiko apskaita ir įrodymų dokumentacija. Rizika dėl netinkamai pažymėto faktiškai dirbto laiko – galima „užsidirbti“ net ir nepatikimo mokesčių mokėtojo statusą;
  7. Darbo užmokesčio sudedamosios dalys. Priedų, priemokų, premijų apskaita. Kurių darbo užmokesčio dalių galima neįtraukti į vidutinio darbo užmokesčio skaičiavimą ir nukrypimų apmokėjimą?
  8. Pašalpos darbuotojams, kompensacijos;
  9. Kitos darbuotojų pajamos iš darbdavio lėšų ir jų apmokestinimas. Rizika, kylanti iš ūkinių operacijų, susijusių su darbuotojų pajamomis natūra;
  10. Darbas švenčių, poilsio dienomis, viršvalandžiai, naktinis darbas ir budėjimas: apskaita, apmokėjimas, praktinės rekomendacijos;
  11. Darbo komandiruotėje apskaita. Praktinis pavyzdys;
  12. Vidutinio darbo užmokesčio, atostoginių ir atostoginių kaupinių skaičiavimo ypatumai nuo 2020 m. Kaip keisis kompensacijos už nepanaudotas atostogas tvarka, pasibaigus pereinamajam laikotarpiui?
  13. Išskaitų iš darbo užmokesčio vykdymo rekomendacijos ir apskaičiavimo ypatumai. Išskaitas pagrindžiantys dokumentai. Pasikeitimai nuo 2020 metų;
  14. Suminės darbo laiko apskaitos taikymo atvejai, darbo grafikų sudarymas, derinimas, vykdymas, pakeitimas;
  15. Mokesčių įstatymų taikymas darbo santykių apmokestinimui. Pasikeitusi NPD formulė ir GPM tarifai bei „lubų žeminimas“ bei šių pakeitimų įtaka. II pakopos pensijų kaupimas – kas turi apsispręsti 2020 metais?
  16. Mokesčių administravimo įstatyme nustatytos prievolės dėl sandorių su fiziniais asmenimis / darbuotojais.
  17. Darbuotojų motyvavimas: kokios priemonės veiksmingiausios ir kiek tai kainuoja darbdaviui?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.

Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.