Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Darbo santykių įforminimo ir apmokestinimo ypatumai Švedijoje

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Dalyvaujant daugiau negu vienam dalyviui taikoma nuolaida!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

2020 m. lapkričio 4 d. Švedijos parlamentas pritarė, kad nuo 2021-01-01 Švedijoje būtų pradėta taikyti ekonominio darbdavio koncepcija. Dėl to daugeliui trumpą laiką dirbančių darbuotojų ir verslo keliautojų atsiras Švedijos mokestinė prievolė. Jų užsienio darbdavys turės užsiregistruoti Švedijos mokesčių agentūroje (švedų k. Skatteverket).

Pagal dabartinius Švedijos mokesčių įstatymus naudojama oficiali darbdavio samprata. Tai reiškia, kad vertinimas, kas laikomas darbdaviu, pagrįstas tuo, kas iš tikrųjų moka darbuotojo atlyginimą. Įvedant vadinamąją ekonominio darbdavio koncepciją, vietoj to bus atsižvelgta į keletą kitų kriterijų, pvz.: kam dirbama, kas atsakingas už darbuotojo riziką ir rezultatą, kas prisiima išlaidas ir kas duoda nurodymus darbuotojui. Tai turės įtakos nustatant, ar užsienio darbuotojai Švedijoje turi mokėti mokesčius už čia atliktą darbą. Svarbu paminėti, kad bus numatytos ir ekonominio darbdavio koncepcijos taikymo ribos ir išimtys.

Šiuos ir kitus aktualius Švedijos mokesčių pakeitimus nuo 2021 m. pristatys auditorė Jurgita Navikienė ir buhalterinės apskaitos įmonių grupės Contus įkūrėjas Marius Buivydas.

Temos

  1. Lietuvos-Švedijos mokesčių sutartis – OECD modelis. Švedijos mokestinių įstatymų sukuriamos prievolės.
  2. Apmokestinamų pajamų rūšys Švedijoje – darbas, kapitalas, verslas, socialinis mokestis.
  3. Gyventojų pajamų mokestis (darbas):
    • Ekonominio darbdavio samprata nuo 2021-01-01;
    • Kada ir kam atsiranda prievolė mokėti mokesčius nuo darbo užmokesčio ir lietuviškų dienpinigių? Ar lietuviški dienpinigiai laikomi dienpinigiais Švedijoje?
    • Pajamos natūra;
    • Kas išskaičiuoja ir moka mokesčius – darbdavys ar darbuotojas?
    • Kokie mokesčiai taikomi darbo santykių apmokestinimui ir kokie tarifai?
  4. Pridėtinės vertės mokestis:
    • Kada atsiranda prievolė registruotis PVM mokėtoju darbdaviui iš Lietuvos, kai komandiruoja savo darbuotojus į Švediją?
    • Nuolatinė buveinė PVM prasme.
  5. Socialinė įmoka:
    • Pagrindinės švediškos Sodros taisyklės.
    • Kiek laiko reikia išdirbti, kad darbuotojas iš Lietuvos gautų „švedišką” pensiją?
    • Kokios socialinės garantijos taikomos darbuotojui, nuo kurio algos yra mokami mokesčiai Švedijoje?
  6. Pelno mokestis:
    • Nuolatinė buveinė Švedijoje. Lietuvos- Švedijos mokesčių sutarties praktika. Ypatinga taikymo praktika statybų srityje.
    • Kada atsiranda prievolė mokėti pelno mokestį Švedijoje?
  7. Kiti praktiniai dalykai:
    • Kokios dar yra valstybės nustatytos pareigos (darbo inspekcija ir t.t.)?
    • Kokių Švedijos darbo įstatymo normų Jums reikia laikytis?
    • Kaip registruotis mokesčių mokėtoju?
    • Kokią praktiką taiko Švedijos mokesčių administratorius, tikrindamas įmones iš Lietuvos, komandiruojančias savo darbuotojus į Švediją.
    • Kaip rasti buhalterį? Buhalterinių įmonių licencijavimas.
    • Vadovo asmeninė ekonominė ir baudžiamoji atsakomybė už nesumokėtus mokesčius.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Marius Buivydas

Marius Buivydas yra buhalterinės apskaitos įmonių grupės Contus įkūrėjas, buhalteris bei ekonomistas, turintis daugiau kaip 20 metų finansų analizės bei buhalterinio darbo patirtį tarptautinėse įmonėse bei įmonių grupėse. Dirba Contus grupėje grandinės vadovu bei atsako už Contus grupės veiklą Skandinavijoje – Švedijoje ir Norvegijoje. Jis yra sertifikuotas Švedijos buhalteris bei autorizuotas Norvegijos Karalystės buhalteris, vadovauja Contus veiklai Skandinavijoje – Švedijoje ir Norvegijoje.

Specialus pasiūlymas!

Dalyvaujant daugiau negu vienam atstovui iš tos pačios įmonės antram ir kiekvienam paskesniam dalyviui seminaro kaina 100 Eur + PVM.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-14:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-12:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.