Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Kaip išlaikyt balansą tarp darbo santykių privalomumo ir galimos savanoriškos veiklos – tokią dilemą sprendžia dažna pelno nesiekianti organizacija ar tradicinė religinė bendruomenė. Užsiimti savanoriška veikla – tai kiekvieno žmogaus teisė, tačiau netinkamai įforminta savanorystė gali būti pripažinta nelegaliu darbu. O tuomet didesnių problemų nepavyks išvengti – įskaitant ir nepatikimo mokesčio mokėtojo statuso nemalonę net trijų metų laikotarpiui.
Nuo 2024-07-01 įsigalioja naujos redakcijos Savanoriškos veiklos įstatymas, kuriame patikslinta savanoriškos veiklos sąvoka, išskirtos ilgalaikė ir trumpalaikė savanoriškos veiklos, nustatyti apribojimai, atribojantys savanorišką veiklą nuo darbo santykių toje pačioje organizacijoje.
Taip pat nuo 2024-07-01 pagal įsakymo projektą, nebegalios aprašas “Dėl savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos”. Šios nuostatos perkeliamos į Savanoriškos veiklos įstatymą. Kaip savanoriams turės būti kompensuojamos patirtos išlaidos, įstatyme naujai įtvirtinus galimybę jas apmokėti avansu?
Šis seminaras sudės akcentus pelno nesiekiančių organizacijų bei tradicinių religinių bendruomenių finansininkams bei vadovams – kada darbo santykiai būtini, o kada galima savanoriška veikla.
Analizuosime kokias išlaidas galima atlyginti savanoriams, o kada išmokėtos sumos jau bus nelegaliai išmokėtas darbo užmokestis
Šis seminaras sujungs darbo santykių, mokesčių ir gerosios praktikos patirtis. Susipažinę su jomis, rasite geriausią sprendimą būtent Jūsų įstaigai. Žinant visas prievoles, galimybes bei galimas klaidas – galima bus ramiai tęsti savo veiklą bei išvengti tiek kontrolės veiksmų, tiek darbo ginčų.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.