Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Ir kas galėjo pagalvoti, kad antrus metus iš eilės visų Lietuvos buhalterių šventė vyks nuotoliniu būdu? Žinoma, visi esame išsiilgę gyvų susitikimų, pokalbių prie kavos puodelio, gal net apsilankymų savo mėgstamiausiose parduotuvėse, filmų kino teatruose. Bet! Bet norime Jums parodyti, kad mėgautis renginiais galima ir virtualiai, tad norime Jus pakviesti į virtualų spektaklį, kuriame įdomiomis ir naudingomis temomis dalinsis Jūsų mėgstamiausi lektoriai. Mūsų susitikimas vyks Gegužės 14 d., penktadienį.
Auditorius, mokesčių konsultantas. Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
Džiuginta Balčiūnė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt‘ų universitete, Berlyne.
Brigida Bacienė yra advokatų kontoros ECOVIS ProventusLaw Darbo teisės grupės vadovė bei specializuojasi duomenų apsaugos srityje.
Lektorės specializacija – darbo teisė, informacinės technologijos, žiniasklaidos, duomenų apsaugos teisė, intelektinė nuosavybė. Brigida yra „The Legal 500“ rekomenduojama darbo teisės ekspertė. „The Legal 500“ vertinimais, Brigida yra pripažinta specialistė konsultuojant darbdavius nesąžiningos konkurencijos klausimais tiek dėl esamų, tiek dėl buvusių darbuotojų veiksmų. Brigida ilgą laiką konsultavo vieną didžiausių telekomunikacijų bendrovių darbo teisės klausimais, taip pat sprendžiant įvairius ginčus. Taip pat atliko vienos didžiausios ryšių su klientais valdymo paslaugas teikiančios bendrovės, kurioje dirba apie 800 darbuotojų, darbo teisinių santykių teisinį auditą.
Finansų, draudimo rinkos dalyviams Brigida padeda rengiantis BDAR reikalavimų įgyvendinimui praktikoje, nuolatos konsultuoja BDAR atitikties klausimais, atstovauja darbdavių interesus teisminiuose ginčuose, teikia duomenų apsaugos pareigūno funkcijas.
Brigida nuolat veda BDAR mokymus, skaito pranešimus įvairiose konferencijose.
Lektorius turi daugiau nei 18 metų patirtį informacinių technologijų srityje (8 iš jų užsiėmė tiesiogiai su IT saugumu susijusia veikla). Profesinėje veikloje remiasi praktiškumo principu: tai, kas yra aprašyta teoriškai, būtina išbandyti ir praktiškai. Lektorius turi keleto metų dėstymo patirtį įvairaus tipo ir žinių lygmens auditorijai. Mokymus gausiai iliustruoja praktiniais pavyzdžiais ir realiomis situacijomis.
Kaina vienam dalyviui – 85 Eur + PVM
Įmonės bilietas iki 10 dalyvių skaičiui – 200 Eur + PVM
12:30-16:30 | Spektaklio trukmė | |
11:30-12:30 | Nuotolinė dalyvių registracija | |
14:00-14:15 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas spektaklio dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas spektaklio dalyvis gauna seminaro medžiagą |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.