Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Šiandieniniame versle konkuruojančių įmonių kapitalas yra labai mobilus, tos pačios rūšies paslauga, kaina, pasiūlymai, privalumai ir kokybė panašėja. Įmonę, kuri vadovaujasi profesionalaus aptarnavimo principais, vartotojai vertina palankiau, mieliau renkasi jos produktus, skatina kitus daryti tą patį, labiau tiki jos vykdoma veikla. Paslaugos išskyrimas pagal klientų aptarnavimo lygį gali suteikti organizacijai didelį pranašumą. Todėl ypač didelę svarbą įgyja aptarnavimo lygis, lemiantis naujų klientų pritraukimą ir senų išlaikymą suprantant klientų poreikius, patenkinant jų lūkesčius ir skatinant jų lojalumą. Šiuolaikinės ekonomikos sąlygomis atsakingas ir kokybiškas klientų aptarnavimas gali padėti įmonei išsaugoti lyderio pozicijas rinkoje, kur tik stiprios ir socialiai atsakingos organizacijos kultūrinės vertybės formuoja darbuotojų elgseną apimant visas klientų grupes. Gerai dirbantys darbuotojai yra vertingiausias įmonės turtas. Tik socialiai atsakingas darbuotojas geba rūpintis klientais, būti lojalus organizacijai, efektyviai bendrauti, išsiaiškinti kliento poreikius, pateikti jam informaciją, spręsti konfliktus iškilus nesklandumams, didinti klientų pasitenkinimą ir darbo našumą. Socialiai atsakingas darbuotojo elgesys visų klientų (tiekėjų) atžvilgiu pasireiškia ilgalaikiais santykiais, grįstais pagarba ir abipusiu pasitikėjimu. Socialiai atsakingas klientų aptarnavimas užtikrina organizacijos stabilumą ir patikimumą.
Mokymų programos tikslas: supažindinti seminaro dalyvius su atsakingo klientų aptarnavimo svarba ir įtaka ilgalaikei verslo sėkmei.
Mokymų programos uždaviniai:
Programos nauda organizacijai:
Ugdomos kompetencijos:
Mokymo metodai:
Teorinės informacijos dėstymas, darbas individualiai ir grupėmis, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.
Psichologė, lektorė, mokymų trenerė, konsultantė, dėstytoja (Maryland universiteto magistrė), Amerikos konsultantų asociacijos narė (ACA). Turi daugiau nei 15 metų mokymų vedimo ir konsultacijų (grupinių ir individualių) patirtį JAV ir Lietuvoje. Vilniaus universiteto, Lietuvos edukologijos universiteto ir Klaipėdos universiteto lektorė. Turi 8 metų vadovavimo patirties (Lietuvos edukologijos universiteto Karjeros ir rinkodaros centro vadovė). Konsultuoja ir veda mokymus emocinio intelekto svarba darbe, konfliktinių situacijų ir streso valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, savęs pažinimo, klientų aptarnavimo, asertyvumo, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninės karjeros valdymo temomis.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Kavos pertrauka | |
12:15-13:15 | Pietų pertrauka | |
14:45-15:00 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;