Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos paslaugų įmonių iššūkiai – griežtėjanti reguliacinė aplinka ir vidaus kontrolės būtinybė

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 125€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

APIE SEMINARĄ

Ilgą laiką vyravusi nuomonė – „apskaitos įmonės dirba pigiau“ – pastaruoju metu keičiasi iš esmės. Galima teigti taip: „apskaitos paslaugų įmonės dirba kokybiškai ir tai reguliuojama net įstatymais“.

Todėl neturėti apskaitos paslaugų kokybės kontrolės tvarkos yra pražūtinga. Apskritai nemaža dalis apskaitos įmonių dirba iš inercijos – nėra prisitaikę prie naujų reikalavimų, kurie galioja jau daugiau nei du metus. Naujiena šiais metais – sugriežtinti skaidrumo reikalavimai apskaitos paslaugų įmonių vadovams ir pranešimas apie vykdomą apskaitos paslaugų veiklą Juridinių asmenų registrui arba Valstybinei mokesčių inspekcijai.

Nuo 2024-08-01 pagal priimtą Finansinės apskaitos įstatymo pakeitimą ir Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimą, tiek juridiniai tiek fiziniais asmenys, teikiantys apskaitos paslaugas ir/arba mokesčių konsultavimo paslaugas, nustatytais terminais privalės informuoti apie veiklos pradžią ir pabaigą atitinkamai juridinių asmenų registro tvarkytoją arba VMI. Įtvirtinti reputaciniai reikalavimai.

VMI informuoja, kad nuo 2024 m. rugsėjo mėn. startuoja naujas VMI procesas – pilotinis PVM deklaracijų vertinimas realiu laiku. Pilotinėje versijoje mokesčių mokėtojų pateiktos deklaracijos bus lyginamos su jų pateiktais pardavimų Lietuvoje duomenimis i.SAF posistemyje. Apie nustatytus neatitikimus mokesčių mokėtojai bus informuoti EDS sistemoje per 2 d. d. ir juos ištaisyti turės iki PVM deklaracijos ir / arba PVM sąskaitų faktūrų registrų pateikimo termino pabaigos, o jam pasibaigus ne vėliau kaip per 10 d. d.

Taip pat FINMIN parengė PVMĮ pakeitimo projektą, kuriuo nuo 2025-01-01 pagrindiniai pakeitimai apimtų smulkiojo verslo schemos įvedimą su padidinta metinės apyvartos riba iki 55,000 eurų, galimybę Lietuvos įmonėms taikyti kitų ES šalių smulkiojo verslo schemas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymo taisyklių supaprastinimą, elektroninių PVM sąskaitų faktūrų naudojimo skatinimą, pakeitimus prekių įsigijimo iš kitų ES šalių apmokestinime ir naujos ketvirčio ataskaitos įvedimą įmonėms, taikančioms smulkiojo verslo schemas kitose ES šalyse.

Kasdieniai apskaitos paslaugų įmonės vadovo klausimai – darbas su klientais, darbuotojų ugdymas ir motyvavimas, darbo efektyvumas bus aptarti su praktiniais pavyzdžiais ir galimais sprendimo būdais.

Šis seminaras labai naudingas ne tik juridiniams asmenims, vykdantiems apskaitos paslaugų veiklą, bet ir Solo stiliumi dirbantiems buhalteriams – individualią veiklą vykdantiems asmenims. Taip pat pasitaiko atvejų, kai įmonių grupėse viena įmonė teikia apskaitos paslaugas kitoms grupės komponentėms. Tokiu atveju visos prievolės dėl apskaitos paslaugų teikimo taip pat yra aktualios.

Aptarsime įvairias situacijas, tokias kaip: kelios komandiruotės tuo pačiu laikotarpiu pas vieną ar kelis darbdavius, viena komandiruotė į kelias skirtingas užsienio valstybes, ilgalaikės komandiruotės, kai planuojama komandiruotė daugiau nei 30 dienų. Taip pat bus nagrinėjami atvejai, kai darbuotojas komandiruotėje susirgo, į komandiruotę išvyksta iš kitos valstybės, naudoja savo automobilį komandiruotės metu ir kt.

Nemažai dėmesio bus skirta dienpinigių apskaitai ir mokėjimui, jų apmokestinimui, situacijoms, kai kitas subjektas komandiruotus darbuotojus išlaiko ir maitina.

Temos

  1. Skaidrumo reikalavimai vadovui nuo 2024-08-01 ir prievolė pranešti apie vykdomą apskaitos paslaugų veiklą.
  2. Prievolė sukurti apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemą.
  3. Atskaitingumas – kam reikės pateikti Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos įrodymus?
  4. Finansinės apskaitos paslaugų teikimo sutarties nauda dėl apskaitos paslaugų kokybės.
  5. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  6. Apskaitos paslaugų teikimo organizavimas.
  7. Vadovo atsakomybė ir kontrolės priemonės:
    • Profesinė etika.
    • Santykiai su klientais ir konkrečių užduočių prisiėmimas.
    • Darbuotojai ir komandos formavimas.
    • Užduočių vykdymas.
    • Stebėsena.
    • Kontrolės pagrindai ir svarba.
    • Apskaitos rizika ir jos valdymas.
    • Apskaitos dokumentų kontrolės priemonės.
    • Prieigų prie apskaitos informacinių sistemų ir apskaitos registrų kontrolės priemonės.
    • Apskaitos registrų pagrindimo faktiniais turto ir įsipareigojimų likučiais kontrolės priemonės.
    • Apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų saugojimo kontrolės priemonės.
    • Pinigų plovimo ir užsienio pareigų papirkinėjimo prevencijos priemonės.
  8. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  9. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas: atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  10. Ypatumai teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms: prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  11. Apskaitos įmonės vadovas – lyderis ar tik kontrolierius?
  12. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  13. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo greičiau nutraukti sutartį?
  14. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.