Administravimo Konferencija (1)

Administravimo konferencija: ką diktuoja technologijų inovacijos ir reglamentavimo naujovės?

Konferencijos metu nagrinėsime, kaip technologijų pažanga, dirbtinis intelektas, kintantys teisės aktai ir nauji darbo modeliai transformuoja administravimo profesijos įvaizdį. Kartu su patyrusiais pranešėjais ir administravimo ekspertais aptarsime, kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia siekiant sėkmingai prisitaikyti prie pokyčių ir išlikti konkurencingiems.

Dalyviai turės galimybę susipažinti su pažangiais dirbtinio intelekto įrankiais, palengvinančias kasdienes užduotis, išgirsti apie efektyvaus organizacijų administravimo principus, sužinoti apie kibernetinės saugos grėsmes ir prevenciją bei pagilinti žinias apie darbuotojų gerovės ir tvarumo svarbą.

Be to, konferencijoje bus skirta dėmesio psichologinei savijautai darbe, efektyviam bendradarbiavimui ir komunikacijai. Diskusijų metu nagrinėsime – kaip kurti stiprią organizacinę kultūrą, valdyti perdegimo sindromą ir susidoroti su dideliu darbo krūviu.

Ši konferencija suteiks Jums vertingų žinių ir praktinių patarimų, padėsiančių  prisitaikyti prie nuolat kintančių aplinkybių, net jei esate pradedantysis administratorius, ar patyręs specialistas.

 

KIEKVIENAM KONFERENCIJOS DALYVIUI SUTEIKIAMA:

  1. Dalyvio pažymėjimas, patvirtinantis įgytas žinias ir kompetencijas
  2. Išsami mokomoji medžiaga – išsiunčiama po renginio
  3. Galimybė užduoti klausimus pranešėjams
  4.  Galimybė dalyvauti momentinėse apklausose, konkursuose ir gauti prizus
  5. DOVANA: Smurto ir prevencijos virtualus konsultantas ANTIMOBIS. Prieiga suteikiama neribotam laikui po konferencijos.

PRIVALUMAI  dalyvaujantiems auditorijoje:

  1. Maloni ir komfortabili aplinka pačioje Vilniaus širdyje – Viešbučio Artis konferencijų salėje.
  2. Maitinimas (kava, arbata, užkandžiai, pietūs).
  3. Profesinio tinklo plėtimas, naujos pažintys.
  4. Individualių konsultacijų su lektoriais galimybė (Nurodant poreikį registracijos metu).
  5. Išskirtiniai pasiūlymai ateities renginiams.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden
9:00–10:00
Registracija – pasitikimo kava
10:05 – 10:15
Konferencijos atidarymas
Konferencijos moderatorius
Richardas Jonaitis

R. Jonaitis

10:15 – 10:35
Planuojamas bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės pakeitimas 2024 m.: kokie pokyčiai mūsų laukia?
Lektorė
Danutė Kontrimavičienė

D. Kontrimavičienė

Pranešimo metu aptarsime Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės planuojamus pakeitimus, kurie turėtų įsigalioti, kai tik baigsis projekto derinimas su suinteresuotomis institucijomis. Aptarsime kokiems dokumentams tai turės įtakos, kaip keisis dokumentų saugojimo terminai ir kitus aktualius pokyčius.

10:35 – 11:15
Efektyvus organizacijos administravimas: tradicinės ir naujai atsirandančios funkcijos
Darbo teisės ir dokumentų valdymo ekspertė
Rasa Grigonienė

R. Grigonienė

  • Dokumentų, personalo, komunikacijos valdymas;
  • Skaitmeninių sistemų administravimas, duomenų apsauga, tvarumo iniciatyvos;
  • Trumpai apie numatomus reglamentavimo pakeitimus: DK, ANK, UĮ, UTPĮ.
11:15– 12:00
Dirbtinio intelekto įrankiai, palengvinantys kasdienes užduotis
Dirbtinio intelekto entuziastas
Tomas Labašauskas

T. Labašauskas

DI įrankiai:

  • vertimui (daugiakalbei komunikacijai ir dokumentams);
  • dokumentų apdorojimui;
  • susitikimų planavimui ir komunikacijai (virtualūs asistentai, balso atpažinimas ir transkribavimas, automatizuoti pokalbių robotai);
  • analizei ir ataskaitų rengimu.
12:00 – 13:00
Pietų pertrauka
13:15 – 13:35
Vyks diskusija: Psichologinė gerovė ir efektyvus bendradarbiavimas darbe
Personalo valdymo ekspertės
Giedrė Skupienė ir Laura Daučiūnienė
13:35 – 13:55
Darbuotojų gerovė ir tvarumas
Tvarumo ekspertė
Nino Inasaridze

N. Inasaridze

  • Suprasti darbuotojų gerovės ir tvarumo svarbą šiuolaikiniame biuro administravime;
  • Išvystyti strategijas darbuotojų sveikatos ir gerovės skatinimui bei organizacijos poveikio aplinkai mažinimui;
  • Tvarumo iniciatyvos ofise. Žaliosios praktikos diegimas darbo vietoje. Energijos taupymo ir atliekų mažinimo strategijos. Darbuotojų įtraukimas į tvarumo iniciatyvas.
13:55 – 14:30
Kibernetinė sauga: grėsmės ir prevencija darbo aplinkoje
Kibernetinio saugumo specialistas
Marius Pareščius

M. Pareščius

  • Pagrindinės kibernetinės grėsmės ir jų atpažinimas;
  • Saugus duomenų valdymas ir apsauga;
  • Darbuotojų švietimas apie kibernetinį saugumą.

 

14:30 – 15:00
Konferencijos uždarymas, kava ir užkandžiai

SPECIALUS PASIŪLYMAS DALYVAUJANTIEMS AUDITORIJOJE IR NUOTOLINIU BŪDU!

Dalyvaujant daugiau nei vienam atstovui iš tos pačios organizacijos, antram ir kiekvienam paskesniam dalyviui taikoma –10 Eur nuolaida.

Tiesioginė konferencijos transliacija

Konferencija bus transliuojama ir „ZOOM“ platformoje. Užteks turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš konferenciją el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie konferencijos.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden