Visi lektoriai

Lektorė Eglė Vaičiukynaitė

Informacija

Ekspertė, turinti daugiau nei 10 metų patirtį (neuro)rinkodaros mokslinių ir taikomųjų tyrimų srityje, konsultuojanti įmones ir teikianti joms įžvalgas apie prekės ženklų vystymą socialinės žiniasklaidos platformose, maisto produktų ir pakuočių emocinį patrauklumą vartotojams. Dabartiniai Eglės tyrimai apima vartotojų įsitraukimo elgseną ir jos prognozavimą socialinės žiniasklaidos platformose, pasitelkiant mašininio mokymosi sprendimus bei neurorinkodaros įrankius. Savo tyrimų rezultatus yra pristačiusi svarbiausiose tarptautinėse (neuro)rinkodaros mokslo ir verslo konferencijose (NeuroPsychoEconomics, Applying Neuroscience to Business). Akademinę kvalifikaciją kėlė garsiausiuose JAV (The Wharton School of the University of Pennsylvania; Haas Business School, UC Berkeley) ir EU universitetuose (Oxford University Innovation; University of Milan; Sapienza University of Rome; European Centre for Soft Computing; University of Trento; Cranfield University).