Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Galima drąsiai teigti, kad MB yra tikrai populiari juridinio asmens forma, suteikianti gerokai daugiau privalumų ir lankstumo, lyginant su kitomis juridinių asmenų formomis. Tik ar visi MB nariai žino ir supranta kokiais šio juridinio asmens formos privalumais galima naudotis ir kaip tai tinkamai daryti?
2022-01-01 įsigaliojo Valstybinio socialinio draudimo įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos pakeista tam tikrų „Sodros“ mokesčių ir išmokų skaičiavimo tvarka:
2022-01-01 pasikeitė MMA, MVA ir VDU dydžiai, turintys tiesioginę įtaką GPM tarifui. Kokie pakeitimai yra individualią veiklą vykdantiems ir teikiantiems mėnesinę GPM313 deklaraciją? Ar į visus pasikeitusius dydžius atsižvelgėme: papildomus pensijos draudimo įmokos tarifus, Sodros įmokų grindų didėjimą, atsižvelgiant į padidėjusį MMA ir Sodros lubų padidėjimą, atsižvelgiant į VDU?
2022-02-04 įsigaliojo įsakymo „Dėl SAV pranešimo apie savarankiškai dirbančius asmenis pateikimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimai, aktualūs mažosioms bendrijoms. Siekiant teisinio aiškumo pataisomis reglamentuojamos pajamos, nuo kurių skaičiuojamos VSD įmokos, duomenų teikimo ypatumai bei jų įrašymas į registrą. Pakeitimais naujai įtvirtinta minimali suma, kuriai esant SAV pranešimas nėra teikiamas.
Atkreiptinas dėmesys, kad nuo sausio mėnesio veikia posistemis JANGIS, kuriame visi juridiniai asmenys privalo pateikti informaciją apie galutinius naudos gavėjus – fizinius asmenis, kurie tiesiogiai ar per tarpininkus kontroliuoja verslą. Šių duomenų nepateikusioms įmonėms gali būti apribotos piniginės operacijos bankuose, neprieinamos notaro ar advokato paslaugos.
Jau kurį laiką galiojantis MBĮ pakeitimas mažosios bendrijos nariui suteikia galimybę sudaryti civilines paslaugų sutartis su MB, tačiau bendra paslaugų suma negali viršyti 100 000 eurų per metus. Ar tinkamai šią nuostatą taikome?
2022-05-01 įsigalioja naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, pakeičiantis daugiau nei 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Kartu su šiuo įstatymu keisis ir Mažųjų bendrijų įstatymas. Galima teigti, kad „pajudės“ buhalterinės apskaitos pamatai. Vadinasi, ir MB teks prisitaikyti prie naujo reglamentavimo.
Keičiasi ir įmonių vadovų atsakomybės ribos – kai kur jos liberalizuojamos, o kai kur teks labiau apibrėžti ir formalizuoti apskaitos etapus – nuo apskaitą tvarkančio asmens parinkimo iki atsakingų asmenų už tam tikras ūkines operacijas paskyrimo.
Siekiant suvienodinti nuostatas su naujuoju FAĮ, 2022-05-01 turėtų įsigalioti ir nutarimo Nr. 780 pakeitimai, reglamentuojantys apskaitos dokumentus. Pakeitimais keičiamas sąskaitų faktūrų išrašymo reglamentavimas.
Taigi, jau dabar pats metas susipažinti su pakeitimais ir patiems atlikti galimų pokyčių analizę. Šis seminaras skirtas ne tik buhalteriams, bet kartu ir MB nariams, o gal net labiausiai jiems būtinas, kad aiškiai suprasdami galėtų tinkamai planuoti mokestinę naštą.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-12:45 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.