Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Apskaitos paslaugų įmonės dažnai sprendžia ne tik jų pačių veiklos organizavimo klausimus, tačiau didžiąją darbo laiko dalį skiria jų aptarnaujamų klientų poreikiams. Apskaitos paslaugų teikimas klientų dažnai suprantamas kaip visapusiškas veiklos organizavimas, nors apskaitos paslaugos yra tikrai siauresnės apimties. Todėl būtina turėti pakankamai teorinių ir praktinių žinių tiek apie skirtingas verslo formas, tiek ir daug išmanyti nuo pirminių apskaitos dokumentų registravimo buhalterinėse sąskaitose iki apskaitos politikos bei vidaus kontrolės tvarkos sukūrimo.
2022-05-01 įsigalios naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, pakeičiantis daugiau nei 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Galima teigti, kad „pajudės“ buhalterinės apskaitos pamatai.
Atkreiptinas dėmesys, kad naujasis FAĮ įtvirtina pareigą apskaitos funkcijas atliekančiam arba paslaugas teikiančiam asmeniui nusistatyti apskaitos paslaugų teikimo organizavimo bei kontrolės tvarką ir jos laikytis.
Apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei nebeliks prievolės apdrausti savo civilinę atsakomybę bendrosios civilinės atsakomybės draudimu.
Naujosios redakcijos įstatymas turės įtakos visų verslininkų, tiek fizinių, tiek ir juridinių asmenų, finansinei apskaitai bei metinių finansinių ataskaitų sudarymui.
Keičiasi ir įmonių vadovų atsakomybės ribos – kai kur jos liberalizuojamos, kai apskaitos nebebus draudžiama tvarkyti pačiam juridinio asmens vadovui. O kai kur teks labiau apibrėžti ir formalizuoti apskaitos etapus – nuo apskaitą tvarkančio asmens parinkimo iki atsakingų asmenų už tam tikras ūkines operacijas paskyrimo.
Maža to, naujai priimti reglamentai – įstatymai, LR Vyriausybės nutarimai ir kiti įgyvendinamieji teisės aktai palies ir kasdienes ūkines operacijas – nuo pirminių dokumentų išrašymo iki apskaitos registrų.
Taip pat 2022-05-01 įsigalioja administracinių nusižengimų ir baudžiamojo kodekso pakeitimai, susiję su aplaidžiu ir apgaulingu finansinės apskaitos tvarkymu ir organizavimu.
2022-03-03 įsigaliojo įsakymo Nr. VE-639 (1.3 E) pakeitimai, reglamentuojantys užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos, filialo ar atstovybės išregistravimą pasibaigus steigėjui.
Seminaro metu lektorė supažindins, kaip pasiruošti šiai apskaitos reformai ir kaip ji palies kiekvieną ūkio subjektą.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-13:30 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Nuotolinė registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka | |
12:00-12:30 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.