Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Kiekvienam mokestinę bei finansinę apskaitą tvarkančiam subjektui yra aktualus besikeičiantis šių sričių teisinis reguliavimas – pradedant PVM apmokestinimu ir baigiant su darbo užmokesčiu susijusiais mokesčių pokyčiais.
2022-01-01 įsigaliojo įsakymo Nr. VA-44 pakeitimai, kuriais išdėstoma naują transporto priemonę iš kitos valstybės narės įsigijusio fizinio asmens dokumentų pateikimo tvarka ir PVM apskaičiavimo taisyklės.
2022-01-27 įsigaliojo įsakymo „Dėl Palūkanų, sumokėtų už paskolas ir lizingo paslaugas be garantijos, kompensavimo COVID-19 ligos protrūkio laikotarpiu taisyklių patvirtinimo“ pakeitimai.
2022-05-01 įsigalioja naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, pakeičiantis 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Maža to, naujai priimti reglamentai – įstatymai, LR Vyriausybės nutarimai ir kiti įgyvendinamieji teisės aktai palies ir kasdienes ūkines operacijas – nuo pirminių dokumentų išrašymo iki apskaitos registrų.
Siekiant suvienodinti nuostatas su naujuoju FAĮ, 2022-05-01 turėtų įsigalioti ir nutarimo Nr. 780 pakeitimai, reglamentuojantys apskaitos dokumentus. Pakeitimais keičiamas sąskaitų faktūrų išrašymo reglamentavimas: papildomos nuostatos dėl sąskaitų faktūrų išrašymo, nustatomi atvejai, kuomet ūkio subjektas gali nenaudoti sąskaitų faktūrų, atsisakoma reglamentavimo dėl mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų klaidų taisymo.
2022-01-01 pasikeitė MMA, MVA ir VDU dydžiai, turintys tiesioginę įtaką GPM tarifui. Kokie pakeitimai yra individualią veiklą vykdantiems ir teikiantiems mėnesinę GPM313 deklaraciją? Ar į visus pasikeitusius dydžius atsižvelgėme: papildomus pensijos draudimo įmokos tarifus, Sodros įmokų grindų didėjimą, atsižvelgiant į padidėjusį MMA ir Sodros lubų padidėjimą, atsižvelgiant į VDU?
Itin svarbu nepraleisti pasikeitimų ir juos suprasti siekiant teisingai tvarkyti apskaitos dokumentus bei tikslingai pateikti duomenis institucijoms. Seminare bus aptarti svarbiausi žemės ūkio subjektams klausimai bei pateikiama praktinių pavyzdžių.
1 dalis. Lektorė – Jurgita Navikienė (10:00-12:15)
2 dalis. Lektorė – Prof. Dr. Astrida Miceikienė (13:00-15:30)
Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos Bioekonomikos plėtros fakulteto dekanė, Ekonomikos, apskaitos ir finansų instituto profesorė, akredituota konsultantė ūkio veiklos buhalterinės apskaitos klausimais ir LEADER metodo įgyvendinimo klausimais, Programos „Leader“ ir žemdirbių mokymo metodikos centro konsultantų profesinių žinių patikrinimo narė, LR žemės ūkio ministerijos Žemdirbių tęstinio mokymo ekspertų Ekonomikos, vadybos ir apskaitos grupės narė, LR žemės ūkio ministerijos Žemdirbių švietimo tarybos narė. Nuo 2004 m. konsultuoja ūkininkus, žemės ūkio įmones, nuo 2006 m. – pelno nesiekiančias organizacijas mokesčių, apskaitos tvarkymo ir finansų valdymo klausimais.
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:30 | Seminaro trukmė | |
9:30-10:00 | Registracija | |
12:15-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.