Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Įdarbinęs užsienietį, kuomet Lietuvoje trūksta atitinkamos kvalifikacijos ir profesijos darbuotojų, darbdavys turi ne tik vykdyti įprastas funkcijas – apskaityti darbo laiką, mokėti sutartą darbo užmokestį, tačiau neretai pasirūpinti ir gyvenamuoju plotu arba maitinimu. Kaip šios papildomos naudos turi būti apmokestinamos? Kada atsiranda rizika dėl darbo vietos įforminimo? Kada darbuotojas tampa mokesčių mokėtoju užsienyje?
Jau kuris laikas galioja įstatymo “Dėl užsieniečių teisinės padėties” pakeitimai, kuriais iš esmės buvo pakeistas leidimo gyventi Lietuvoje išdavimo bei užsieniečių įdarbinimo teisinis reguliavimas. Taip pat pakeistas įsakymas Nr. 1V-1106, kuriuo leidžiama užsieniečiams įgyti e. rezidento statusą.
2021-10-21 įsigaliojo įsakymo Nr. 4-503 pakeitimai, kuriais pakeista finansinės ataskaitos pateikimo tvarka kompetetingoms institucijoms, kai norima įdarbinti aukštos kvalifikacijos užsienietį į vadovo pareigas.
2021-11-30 įsigaliojo įsakymo Nr. A1-545 pakeitimai, kuriais į trūkstamų profesijų sąrašą įtrauktos naujos profesijos.
Pakeitimai nuo 2022 m.:
Šiuos ir kitus Jums aktualius užsieniečių įdarbinimo bei apmokestinimo klausimus, teismų praktikos pavyzdžius nagrinėsime seminare. Lektorės pateiks Jums tinkamas praktines rekomendacijas.
Seminaras skirtas įmonių buhalteriams, personalo specialistams ir vadovams. Jo metu:
Vasario 8 d. Lektorė Svetlana Naumčik. Užsieniečių įdarbinimo Lietuvoje teisiniai aspektai
Vasario 10 d. Auditorė Jurgita Navikienė. Užsieniečių įdarbinimo Lietuvoje mokestiniai aspektai
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.
Asocijuota partnerė Svetlana Naumčik konsultuoja klientus Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (angl. General Data Protection Regulation/GDPR) klausimais ir teikia asmens duomenų apsaugos pareigūno paslaugas, rengia dokumentus, susijusius su asmens duomenų apsauga. Svetlana Naumčik taip pat specializuojasi migracijos, darbo, įmonių, sutarčių teisės srityse, atstovauja Klientų interesams skolų išieškojimo, bankroto bylose bei sprendžiant teisinius ginčus.
Be to, Svetlana Naumčik turi sukaupusi didelę patirtį užsieniečių įdarbinimo klausimais, leidimų laikinai ir nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje išdavimo srityse. 2013 – 2014 m. Svetlana Naumčik dėstė darbo teisės paskaitas ir vedė seminarus studentams Kazimiero Simonavičiaus universitete.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-12:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.