Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Keičiantis aplinkybėms darbdaviai ir toliau sparčiai koreguoja įprastus darbo organizavimo metodus ir darbuotojų motyvavimo būdus. Palankiu metu motyvavimo būdų įvairovė ir dydis plečiamas, o susidarius nepalankioms aplinkybėms – koreguojamos esamos. Kasmet kylant minimaliam ir pareiginiam darbo užmokesčiui, ne išimtis ir 2023 m., nepakitusios kitos materialinės motyvavimo priemonės gali tapti neveiksmingomis. Ką ir kaip keisti, kad darbuotojai jaustųsi motyvuoti bei taikant motyvavimo priemones nepritraukti bereikalingo kontroliuojančių institucijų dėmesio ir kad motyvavimo priemonės atitiktų DK pakeitimus nuo 2022-11-01?
Seminaro metu nagrinėsime šiuos ir kitus Jums rūpimus klausimus:
Auditorė – Jurgita Navikienė
Lektorė – Aistė Mažeikienė. Nepiniginė motyvacija ir naudos žmonėms – ką verta žinoti?
Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.
Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 24 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų. Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.
Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus papildomų naudų darbuotojui apskaičiavimo ir apmokestinimo skaičiuoklę. Su šia skaičiuokle galėsite apskaičiuoti naudos darbuotojui dydį ir išlaidas darbdaviui, pasirinkę iš 26 galimų naudų variantų!
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:45-15:00 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.