Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Socialinių įmonių teisinis reguliavimas. Mokesčių ir apskaitos ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100 – 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Seminaro metu dalyviai sužinos naujausius teisės aktų pakeitimus, akutalius socialinėms įmonėms – tokius kaip Užimtumo įstatymo pakeitimai, Socialinių įmonių įstatymo pakeitimai ir kt.

Socialinės įmonės ilgą laiką naudojosi pelno mokesčio lengvatomis. Vėliau lengvatų gerokai sumažėjo. Tačiau galima pasinaudoti ir kitomis lengvatomis, kurios galioja ne tik socialinėms įmonėms. Belieka tik viską išsiaiškinti ir pritaikyti praktiškai.

Apskaitoje klausimų taip pat kyla nuolat, ypač kai reikia nustatyti ar pakeisti apskaitos politiką. Todėl aptarsime geriausios praktikos pavyzdžius ir atsakysime į kilusius klausimus.

Darbo santykiai – vienas iš jautriausių įmonių klausimų. Kaip susitvarkyti su darbo santykių iššūkiais – atsakymus pateiksime seminaro metu.

Temos

1 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (10:00-14:00)

  1. Neįgalieji Lietuvoje:
    • Asmeninio asistento paslauga;
    • Dabartinė statistika apie neįgaliuosius dirbančius socialinėse įmonėse;
    • Socialinių įmonių veiklos kryptys ES.
  2. Socialinių įmonių įstatymas:
    • Pakeitimų tikslai;
    • Socialinės įmonės statusas;
    • Socialinės įmonės pelnas;
    • Diskriminacinės nuostatos dėl negalios;
    • Ekonomiškai neefektyvių žmonių sąvoka;
    • Darbo laikas;
    • Neįgalumo lygis;
    • Socialinė įmonė ar atvira darbo rinka;
    • Darbo sutartis su socialinės įmonės darbuotoju;
    • Prognozės apie būsimus pakeitimus;
    • Specialiųjų tyrimų tarnybos išvada dėl Socialinių įmonių teisinio reglamentavimo.
  3. Pakeitimai užimtumo įstatyme:
    • Įsidarbinimo su pagalba paslaugos;
    • Subsidijos dydžiai.
  4. Pakeitimas viešųjų pirkimų įstatyme.

2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (14:00-15:45)

  1. Apskaitos politikos pasirinkimas ir monitoringas socialinėse įmonėse;
  2. Dažniausiai pasitaikančių klaidų finansinėse ataskaitose apžvalga;
  3. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas socialinėse įmonėse. Naujausi Pelno mokesčio įstatymo pakeitimai;
  4. Dividendų apmokestinimo tvarka;
  5. PVM ypatumai socialinėse įmonėse;
  6. Gyventojų pajamų mokesčio pasikeitimai: tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas;
  7. i.MAS įtaka socialinių įmonių veiklai;
  8. Darbo santykių aktualijos socialinėse įmonėse.

ŽINIOMIS DALINASI

Džiuginta Balčiūnė

Džiuginta Balčiūnė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt‘ų universitete, Berlyne.

Jurgita NAVIKIENĖ

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.

Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.