Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 115€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Apskaitos paslaugas teikiančios įmonės privalo vykdyti Pinigų plovimo prevencijos įstatymo nurodymus ir ne tik juos. Joms dažniau nei įmonėse dirbantiems buhalteriams tenka dokumentuoti savo darbą – surašyti dokumentų priėmimo–perdavimo aktus. Kartais tenka net nutraukti apskaitos paslaugų sutartį – seminaro metu aptarsime atvejus, kada tai naudinga padaryti. Kiek apskaitos paslaugų įmonės atsakingos už klientų ūkines operacijas? Kokia grėsmė dėl klientų ūkinių operacijų gali sugadinti ir apskaitos paslaugų įmonės reputaciją?

Ko gali pareikalauti auditoriai iš apskaitos paslaugų įmonės, atlikdami kliento auditą – vidinės kontrolės klausimai. Efektyvi apskaitos paslaugų įmonės veikla: kaip dirbti pelningai ir kiek vertos jos paslaugos? Kas turi nustatyti kliento apskaitos politiką ir surašyti jo kitus lokalius teisės aktus? Ar reikia patarti klientui ir kiek atsakomybės tenka apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei? Kokius naujus duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos nuo 2020.09.10?

Be to, esant ekstremaliai situacijai, dauguma įmonių prašo sumažinti paslaugų kainą – ar verta? Todėl prieš mažinant kainas reikėtų įsivertinti – ar tikrai turite mažiau darbo?

Taip pat įmonės, kurios nustatė savo darbuotojams prastovas arba dalines prastovas, galėjo kreiptis dėl valstybės subsidijos tokių darbuotojų darbo užmokesčiui. Valstybės parama padeda išlaikyti darbuotojus, neužsidaryti ir nebankrutuoti. Tačiau yra ir “šalutinis” tokios pagalbos poveikis. Tai – didesnis valstybės institucijų dėmesys. Nuo laiškų, gautų iš “Sodros”, iki FNTT vizitų į įmones. Gali būti apklausiamas bet kuris įmonės darbuotojas ir tekti raštu duoti parodymus.

Klausimų daug – atsakymų rasti viešojoje erdvėje ne visada pavyksta. Siūlome diskusinį seminarą, kuriame pasidalinsime patirtimi.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė

  1. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai. Praktiniai patarimai.
  2. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  3. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  4. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas – atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  5. Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos sukūrimas.
  6. Ypatumai, teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms – prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  7. Klientų buhalterinių likučių ir kitų dokumentų perėmimo procedūros. Dokumentavimas.
  8. Kokius darbus apima sąvoka „apskaitos paslaugos“?
  9. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  10. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo griečiau nutraukti sutartį?
  11. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.
  12. Klientų dokumentų archyvavimas. Suarchyvuotų dokumentų perdavimas klientui saugoti.
  13. Apskaitos paslaugų sutarties nutraukimas / pasibaigimas. Dokumentų ir buhalterinių likučių perdavimas. Dokumentavimas.
  14. Patarimai kliento vadovybei: patarti ar ne?
  15. Valstybės paramos „šalutinis poveikis” – operatyvūs patikrinimai. Kam būti pasiruošus?

2 dalis. Teisininkė Lorena Paškūnaitė-Lickan

  1. Prievolės dėl kliento tapatybės nustatymo ir kliento veiklos stebėsena pagal LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą.
  2. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties teisiniai aspektai.
  3. Apskaitos įmonių vadovų ir buhalterių atsakomybė: naujausia teismų praktika.
  4. BDAR dokumentai, kuriuos privalu turėti apskaitą tvarkančiai įmonei.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Lorena Paškūnaitė – Lickan yra UAB „LEXIN auditas”, teikiančios audito, teisės ir verslo konsultavimo paslaugas, teisininkė. Vilniaus universitete yra įgijusi teisės magistro laipsnį bei ekonomikos magistro laipsnį Šiaulių universitete. Lektorė turi daugiau nei 9 metų teisinio darbo patirtį įmonių steigimo, pertvarkymo, reorganizavimo, statybų rangos, įmonių bankroto, darbo teisinių santykių, įvairių sutarčių rengimo bei teisminio atstovavimo srityse. Nuo 2015 m. yra įgijusi bankroto administratorės kvalifikaciją.

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.