Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-01-29,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
  • -10%
    Speciali -10% kaina!
100€ 90€
Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai (tiesioginė seminaro transliacija)
90 (+ PVM)
2025-01-29,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

  • -10%
    Speciali -10% kaina!
100€ 90€
Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
90 (+ PVM)

APIE SEMINARĄ

Dažnai pelno nesiekiantys subjektai vykdo projektus, kurie yra finansuojami iš ES ar kitų fondų lėšų. Nors tokių finansavimo sumų sutartys būna griežtai reglamentuotos, tačiau klausimų dėl apskaitos ir darbo užmokesčio apskaičiavimo kyla nemažai. Žvelgiant į daugybę reikalavimų, kriterijų, reikalingų prašymų ir paraiškų, projektų apskaitos vykdymas gali pasirodyti itin sudėtingas ir ilgas procesas. Svarbu žinoti kaip tinkamai paprašyti finansavimo, atlikti mokėjimus, įvertinti projektų išlaidų tinkamumą bei įforminti darbo projekte santykius ir atlygį už jį.

Vyriausybė jau patvirtino MMA ir MVA didinimą nuo 2025-01-01, o tai turės įtakos nekvalifikuotų darbuotojų atlyginimams, mėnesio bei metinio NPD apskaičiavimui, neapmokestinamų GPM dienpinigių, vykstant į užsienį, dydžiams, taip pat PSD įmokoms.

Nuo 2025-01-01 įsigalioja GPMĮ pakeitimai dėl NPD ir MNPD formulių keitimo, kuriais keičiama metinė ir mėnesinė NPD formulės gyventojams, uždirbantiems atitinkamai iki 2387,29 Eur per mėnesį ir 28647,48 Eur per metus. Keisti fiksuoto NPD, taikomo riboto dalyvumo asmenims, nėra numatyta.

Nuo 2025-01-01 pagal Valstybės socialinių fondų biudžetų 2025 metų rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą didinamas VDU iki 2108,88 Eur, kuris turės įtakos GPM tarifui, taip pat Sodros įmokų luboms. Taip pat mažinamas II grupės draudėjų Sodros įmokos tarifas.

Nuo 2025-01-01 įsigaliojus priimtoms Darbo kodekso pataisoms, perkeliamos ir Direktyvos 2022/2041 dėl deramo minimaliojo atlyginimo nustatymo nuostatos. Nors Lietuvoje jau buvo taikoma tam tikra praktika dėl MMA nustatymo procedūrų derinant jį Trišalėje taryboje, tačiau iki šiol šie kriterijai Darbo kodekse nebuvo aiškiai įvardinti. MMA nuo šiol bus tvirtinamas atsižvelgiant į FINMIN skelbiamą ekonominės raidos scenarijų bei paskelbtus šalies ūkio vystymosi rodiklius, kartu įvertinant ir tokius kriterijus kaip perkamoji galia, atsižvelgiant į pragyvenimo išlaidas, bendrą darbo užmokesčio lygį, augimo greitį, ilgalaikius darbo našumo lygius ir pokyčius.

Seimas pritarė Civilinio kodekso įstatymo projekto pakeitimams, kurie numato, jog ženkliai kinta paramos (dovanojimo) sutarties vertė, nuo kurios jai būtų taikoma privaloma notarinė forma.  Ji nebetaikoma sutartims, kurių vertė yra iki 100 000 eurų.

Seminaro tikslas supažindinti su pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaitos tvarkymo ypatumais, su projektų finansavimo struktūra, kuri apima ilgalaikio turto įsigijimą, darbo užmokestį, komunalinių patarnavimo išlaidų ir kitų išlaidų apskaitymą, taip pat pristatyti reglamentuojančių veiklą norminių aktų pakeitimus, pagerinti praktinius įgūdžius teikiant ataskaitas apie projektų vykdymą skaičiuojant darbo užmokestį ir kt.

Temos

  1. Projektų, finansuojamų iš ES paramos apskaitos reglamentavimas.
  2. Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo pripažinimo kriterijai.
  3. Projektų avansinių mokėjimų ir finansavimo sumų apskaita.
  4. Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita.
  5. Projektų pajamų ir įplaukų apskaita.
  6. Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir atkūrimas. Mokėjimų prašymai ir paraiškos.
  7. PVM – kada jį galima kompensuoti iš projekto lėšų?
  8. Netinkamų finansuoti išlaidų kompensavimo galimybės.
  9. Projektų darbo užmokesčio fondo sudėtis.
  10. Darbo užmokestis už darbą projekte: valandinis mokėjimas, nustatymas, apskaita.
  11. Apmokėjimas už darbą nepilnu etatu.
  12. Darbo užmokestis projektų vadovui ir projektų buhalteriui.
  13. Ataskaitos apie darbo užmokestį pildymas.
  14. Darbas nuotoliniu būdu: darbo organizavimas, darbo laiko planavimas ir apskaita.
  15. Papildomas darbas: dvi pareigybės ar padidintas darbų mastas?
  16. Finansavimo sumų, skirtų darbo apmokėjimui, gavimas, panaudojimas ir grąžinimas.
  17. Priemokų ir premijų skyrimas projekte: ar taip gali būti?
  18. Darbo užmokesčio apskaita ir apmokestinimas. Darbo užmokesčio pakeitimai nuo 2025-01-01.
  19. Vaiko priežiūros atostogų ir išmokų reglamentavimas.
  20. Projektų lėšų panaudojimo ataskaitų ir finansinės atskaitomybės parengimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Natalja Kobzevienė – lektorė praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 m. veda mokymus ir seminarus apskaitos ir mokesčių temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Lektorė rengia įmonių apskaitos politikas ir teikia praktines konsultacijas verslo, apskaitos ir mokesčių klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

Seminaro informacija

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Pasidalinsime mDaugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.okymų vaizdo įrašu
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2025-01-29,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
  • -10%
    Speciali -10% kaina!
100€ 90€
Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai (tiesioginė seminaro transliacija)
90 (+ PVM)
2025-01-29,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

  • -10%
    Speciali -10% kaina!
100€ 90€
Pelno nesiekiančių įmonių projektų apskaita ir darbo užmokesčio ypatumai
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
90 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: