Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Vaizdo įrašas.

Svarbūs pokyčiai pelno nesiekiančioms organizacijoms. FA rengimas už 2024 m. (vaizdo įrašas)

  • Trukmė: 7 ak. val.
  • Kaina:: 115 €

Your Paragraph Text (2532x290 Px) (2532 X 335 Px) (1)

2025-02-12 DIENOS MOKYMŲ VAIZDO ĮRAŠAS

APIE VAIZDO ĮRAŠĄ

2024 m. pelno nesiekiančioms organizacijoms įsigaliojo reikšmingi pokyčiai: privalomas auditas viršijus nustatytas ribas ar gavus >500 000 € paramos, standartizuota veiklos ataskaita, nauja savanoriškos veiklos reglamentavimo ir kompensavimo tvarka.

Nuo 2025 m. GPM 1,2 % paramą galės gauti tik registruoti NVO. Taip pat aktualūs pokyčiai dėl pelno mokesčio deklaravimo (PLN204N), PVM taikymo paramai ir ES smulkaus verslo PVM schemos.

Seminare aptariami šie ir kiti teisės aktų pakeitimai, praktiniai klausimai dėl paramos, apskaitos, ataskaitų rengimo bei mokesčių.

Vaizdo įrašo metu sužinosite:

  1. Paramos gavimas ir panaudojimas:
    • Pasikeitimai Labdaros ir Paramos įstatyme. Praktinis taikymas.
    • Asociacijų įstatymo praktinis taikymas.
    • Parama, tampanti pelno mokesčio objektu.
    • Paramos gavėjo statuso panaikinimas ir atkūrimas.
    • Kada fiziniai asmenys gali būti paramos gavėjais.
    • Naujos Paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 formos užpildymo taisyklės. Rekomendacijos ir ypatumai.
    • Dėl gyventojų skiriamos paramos.
    • Paramos skyrimas (paramos iš GPM skyrimo ribojimai).
  2. Apskaitos tvarkymo ypatumai ir finansinė atskaitomybė:
    • 2024 m. finansinių ataskaitų rinkinio rengimas.
    • Finansinių ataskaitų audito ir kitų užtikrinimo paslaugų įstatymo nauji kriterijai privalomam auditui.
    • Naujos pelno nesiekiančių juridinių asmenų veiklos ataskaitų formos.
    • Balansas ir veiklos rezultatų ataskaitos pildymo specifika.
    • Supaprastinta apskaitos tvarka.
    • Finansinių ataskaitų teikimas Registrų centrui ir rizika neįvykdžius šios pareigos.
  3. Pelno mokestis, ūkinė komercinė veikla ir pajamų skyrimas viešiesiems interesams:
    • Nauji pelno mokesčio tarifai nuo 2025-01-01.
    • Leidžiamų atskaitymų tvarkos pakeitimai lengvųjų automobilių įsigijimo ir nuomos išlaidoms nuo 2025-01-01.
    • Pelno mokesčio objekto nustatymas pelno nesiekiantiems vienetams.
    • Pelno dalis, panaudota viešiesiems interesams tenkinti, apmokestinimas.
    • Lengvatiniai pelno mokesčio tarifai ir jų taikymo sąlygos.
    • Leidžiamų ir neleidžiamų atskaitymų nustatymo problematika.
    • Neapmokestinamosios pajamos.
    • Apmokestinimas prie pajamų šaltinio.
    • Pelno mokesčio deklaracijos PLN204N pildymo tvarkos specifika ir teikimo terminas.
  4. Naujas savanoriškos veiklos įstatymas:
    • Savanoriška veikla, savanoris ir kitų sąvokų pokyčiai.
    • Savanoriškos veiklos formos.
    • Priimančiųjų ir koordinuojančių organizacijų apibrėžtis.
    • Ilgalaikė ir trumpalaikė savanoriška veikla.
    • Savanoriškos veiklos apribojimai.
  5. Naujas viešųjų įstaigų įstatymas. Kas pasikeitė ir į ką reikia atkreipti dėmesį?
  6. Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimai ir reguliavimas 2025 m.:
  7. Pajamos natūra – grėsmės, galimybės, įvairovė:
  8. Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pakeitimai:
  9. Darbo kodekso pakeitimai, susiję su asmenų su negalia darbo organizavimu:
  10. Darbo kodekso pakeitimai nuo 2025-01-01. Direktyvos (ES) 2022/2041 įgyvendinimas Lietuvoje:
  11. Privalomas sveikatos draudimas. Autorių, atlikėjų, meno kūrėjų, individualia veikla pagal pažymą užsiimančių asmenų apmokestinimo ypatumai.
  12. Pensijų kaupimo įstatymo pasikeitimai (II pensijų pakopa).
  13. PVM aktualijos:

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Kapitanovas

Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.

Profesinė patirtis:

  • Finansų ministerijos specialistas.
  • Valstybinės mokesčių inspekcijos Audito skyriaus viršininkas.
  • Buvo premjero patarėjas mokesčių klausimais.
  • „Mokesčių Ekspertų Biuras“ įkūrėjas ir vadovas.
  • „Auditoriaus konsultacijos“ partneris, specializuojantis mokesčių srityje.
  • Narys darbo grupėje, nagrinėjusioje mokesčių reformą.
  • Auditorių rūmų narys.
  • Vilniaus klubo narys.

Profesinė veikla:

  • Atstovauja mokesčių mokėtojus valstybės institucijose, įskaitant VMI prie FM, Mokestinių ginčų komisiją prie LRV ir „Sodrą“.
  • Sėkmingai gina mokesčių mokėtojų interesus teismuose.
  • Kasmet dalyvauja atliekant daugiau nei 100 įmonių auditus ir mokestinius patikrinimus.
  • Skiria daug laiko mokesčių mokėtojų švietimui, kasmet veda virš 70 mokymų ir seminarų.
  • Dažnas pranešėjas verslo konferencijose.
  • Dažnai cituojamas žiniasklaidoje mokesčių temomis.

Konsultacinė veikla:

  • Teikia tiek kontaktines, tiek nuotolines konsultacijas fiziniams asmenims bei įmonėms.

Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.

Programa

7 ak. val. Seminaro trukmė

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.