Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Stovykla.

Praktinė viešo kalbėjimo stovykla Birštone

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 12 ak. val.
      Kaina: 390€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-02-28 – 2025-03-01,  Birštonas
Viešbutis „Vytautas Mineral SPA“

Parkavimo informacija: ? Prie viešbučio esanti nemokama automobilių stovėjimo aikštelė viešbučio klientams

390€
Praktinė viešo kalbėjimo stovykla Birštone
(nakvynė vienam asmeniui minidvivietyje kambaryje)
390 (+ PVM)

– 2 dienų praktinė viešo kalbėjimo stovykla Birštone –

Mokymų tikslas:

  • Lavinti efektyvaus viešojo kalbėjimo, įsimintinų pranešimų rengimo ir pristatymo įgūdžius,
  • supažindinti su kalbų kūrimo, klausytojų dėmesio išlaikymo principais,
  • išmokti suvaldyti scenos baimę ir kylantį stresą bei
  • išbandyti dirbtinio intelekto (DI) įrankius, kurie gali padėti įvairiausiose su viešuoju kalbėjimu susijusiose situacijose – nuo kūrybos iki treniruočių.

Įvairūs pratimai ir praktinės užduotys leis dalyviams pamatyti ir įvertinti save tam tikroje situacijoje, atpažinti savo stiprybes ir silpnybes bei išmokti savarankiškai tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius net pasibaigus mokymams.

Dalyviai sužinos:

  • Kaip įveikti kliūtis ir baimes, susijusias su viešuoju kalbėjimu, ir kaip jomis pasinaudoti?
  • Kokias klaidas daro pradedantieji kalbėtojai ir kaip jų išvengti?
  • Kaip suvaldyti scenos baimės ir neverbalinių kūno siunčiamų signalų lygį stresinėje situacijoje?
  • Kaip planuoti, kurti ir vesti originalius ir patrauklius pristatymus?
  • Kaip sukurti asmeninį ir sceninį įvaizdį, pritaikytą konkrečiai klausytojų grupei?
  • Kaip sąmoningai gestikuliuoti ir valdyti kūną?
  • Kaip nustebinti auditoriją ir sukurti reikiamą įtampą (angl. suspense) kalbos metu?
  • Kaip sukurti erdvę efektyviai diskusijai?
  • Kaip labiau pasitikėti savimi?
  • Kaip greitai ir efektyviai reaguoti į nenumatytas situacijas ir susidoroti su klausytojų prieštaravimais?
  • Kaip efektyviai išnaudoti Dirbtinio Intelekto (DI) instrumentus tobulinant viešojo kalbėjimo įgūdžius?

MOKYMŲ TURINYS

  1. Pranešimo meno pagrindai:
    • Kalbos tikslas ir tikslo įtaka kalbos formai.
    • Pristatymas vs. savęs pristatymas ir kalbėtojo įvaizdžio kūrimas. Kalbėjimo apie save ir kalbos temą taisyklės ir seka.
    • Viešosios kalbos funkcijos: informuoti, įtikinti, pristatyti save, sudominti, motyvuoti, išprovokuoti diskusiją, sužavėti.
    • Viešoji kalba ir medijos.
  2. Stresas, scenos baimė ir jų valdymo būdai:
    • Scenos baimės psichologija: kodėl mums reikalingas stresas ir kodėl jį jaučiame būdami dėmesio centre?
    • Jaudulio išraiškos: jo įveikimo būdai prieš pristatymą ir jo metu.
    • Aktorių naudojami metodai suvaldyti stresą ir scenos baimę.
  3. Ką reikėtų žinoti prieš kuriant kalbą ar pristatymą?
    • Žmonių informacijos įsisavinimo psichologija. Gavėjų poreikiai, t. y. kas turi būti įtraukta į patrauklų pristatymą.
    • Pranešėjas ir klausytojai: kaip priderinti žinią prie auditorijos?
    • Ką klientas ar klausytojas nori išgirsti pristatyme?
    • Informacijos įsisąmoninimo principai. Išryškinimo ir kartojimo svarba.
    • Žinių perdavimo specifika ir intelektualaus darbo efektyvumo kreivė paskaitos, mokymų ir „įprasto“ pristatymo sąlygomis.
    • Turinys: ką įtraukti į pristatymą. Atskiros pristatymo pradžios, dėstymo ir pabaigos svarba.
  4. Pristatymo parengimas:
    • Pristatymo formos parinkimas: klasikinė paskaita, pranešimas, diskusijų klubas, seminaras, šou ir kt.
    • Išraiškos formų priderinimas prie situacijos ir auditorijos.
    • Pristatymo kūrimas: nuo ko pradėti?
    • Pristatymo kalba – nauda, nauda ir dar daugiau naudos.
  5. Pristatymo vedimas. Kalbos pradžia ir kūno kalbos elementai:
    • Pirmasis įspūdis: kodėl jis toks svarbus ir koks jo vaidmuo?
    • Technikos, kaip sužadinti auditorijos susidomėjimą ir patraukti klausytojų dėmesį.
    • Patikimumas: kaip klausytojų akyse sukurti žmogaus, kuriuo galima pasitikėti, įvaizdį?
    • Laiko planavimas: kaip nenuvarginti, nesukelti nuobodulio ir „neprarasti“ klausytojų?
  6. Dikcija ir tarimas:
    • Specifiniai šnekamosios kalbos bruožai viešojo kalbėjimo situacijoje: nuo sveikinimo iki minėjimo.
    • Tarimo normos. Taisyklingas, raiškus tarimas ir jo reikšmė.
    • Kalbos tempas ir intonacijos: ką jie signalizuoja ir kaip juos valdyti? Kalbėjimo tempo reguliavimo svarba ir principai.
    • Tembras, balso stiprumas: kaip lavinti?
    • Akcentai: kaip tinkamai akcentuoti, pabrėžti norimus dalykus?
    • Kalbos šiukšlės, garsai „aaaa“ ir „mmmm“: kodėl jų reikia vengti ir kaip atsikratyti visam laikui?
  7. Kūno kalba:
    • Vizualiniai signalai: išvaizda, apranga, manieros ir jų vaidmuo kuriant ryšį su klausytojais.
    • Grįžtamasis ryšys ir dialogo su klausytojais kūrimas bei palaikymas. Akių kontakto reikšmė.
    • Kūno laikysenos svarba ir jos kontroliavimo būdai.
    • Veido išraiška, kalbėjimo būdas bei jų sinergija su kūno kalba: tikiu arba netikiu.
    • Neverbaliniai emocijų signalai.
  8. Kalbos ir pristatymo eiga:
    • Pranešimo pradžia: „atverstos kortos“.
    • Ryšio kūrimo menas: humoras.
    • Sudėtingos, netikėtos situacijos kalbant viešai: kaip elgtis?
    • Pranešimo pabaiga: svarbiausi dalykai, santrauka, išvados, refleksija.
    • Interaktyvumas pranešimo metu: klausimų sesija ir klausytojų įtraukimas į diskusiją.
  9. Kalbos ir pristatymo eiga:
    • Pranešimo pradžia: „atverstos kortos“.
    • Ryšio kūrimo menas: humoras.
    • Sudėtingos, netikėtos situacijos kalbant viešai: kaip elgtis?
    • Pranešimo pabaiga: svarbiausi dalykai, santrauka, išvados, refleksija.
    • Interaktyvumas pranešimo metu: klausimų sesija ir klausytojų įtraukimas į diskusiją.
  10. Dirbtinio intelekto (DI) instrumentai
    • Efektyvus kalbų planavimas ir kūrimas su Chat GPT.
    • Grįžtamasis ryšys su DI
    • Derybų, konfliktinių situacijų simuliacijos
    • Improvizuotos kalbos įgūdžių treniruotės.
  11. Pranešėjų saviruoša:
    • Asmeninės rekomendacijos kiekvienam dalyviui: ką reikėtų ryškinti, ką maskuoti, ką ir kaip tobulinti?
    • Su kokiais žalingais įpročiais kovoti, kokias savo savybes ir stiprybes panaudoti siekiant pristatymo ar pranešimo tikslų.

ŽINIOMIS DALINASI

Tadas Montrimas

Teatro, renginių ir reklamų režisierius, aktorius, teatro pedagogas. 2004-2008 metais studijavo Verslo vadybą ir administravimą Vilniaus universitete, bet nutarė pasirinkti menininko kelią ir 2012-tais metais baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademiją (aktoriaus specialybę, kurso vadovas Prof. J. Vaitkus), o 2014 metais Maskvos dailės teatro institute įgijo teatro režisieriaus magistro laipsnį (kurso vadovas Prof. V. Ryžakovas). Nuo 2011 metų stato spektaklius, režisuoja renginius, rengia mokymus aktorinio meistriškumo, improvizacijos, viešojo kalbėjimo, bei kūrybiškumo temomis Lietuvoje ir užsienyje.

Dalyvių atsiliepimai po paskutinės viešojo kalbėjimo stovyklos

10.00
„Net nesitikėjau tokios produktyvios ir be streso, įtampos stovyklos!"
10.00
„Atitiko net labiau, negu tikėjausi. Geriausi viešo kalbėjimo mokymai, kokiuose yra tekę būti. Labiausiai ačiū Tadui Montrimui."
10.00
„Viršijo visus lūkesčius: – Temos išpildymas ir gilumas – Teorijos ir praktikos harmonija – Dėstymas ir , be abejo, lektoriaus talentas ir profesionalumas – Mokymų vieta ir atmosfera – Organizatorių rūpinimasis dalyviais Viskas 100 balų, ačiū Jums!"

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Stovyklos informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Stovyklos trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas kursų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas kursų dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2025-02-28 – 2025-03-01,  Birštonas
Viešbutis „Vytautas Mineral SPA“

Parkavimo informacija: ? Prie viešbučio esanti nemokama automobilių stovėjimo aikštelė viešbučio klientams

390€
Praktinė viešo kalbėjimo stovykla Birštone
(nakvynė vienam asmeniui minidvivietyje kambaryje)
390 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: