Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Buhalterių kvalifikacijos kėlimo stovykla viešajam sektoriui

Buhalterių kvalifikacijos kėlimo stovykla – tai jau tradiciją tapęs Countline renginys, kuris organizuojamas du kartus per metus. Šį kartą rudens buhalterių stovyklai pasisemti naujų žinių ir įgūdžių kviečiame į Druskininkus. Ši stovykla puiki galimybė ne tik tobulėti, bet ir ruoštis intensyviam darbų maratonui. Joje išplėsite savo profesinius horizontus bei atkursite darbinį balansą, leidžiant laiką atpalaiduojančioje aplinkoje.

Toks subalansuotas mokymų ir poilsio derinys ne tik skatina asmeninį ir profesinį augimą, bet ir padeda atkurti darbinį efektyvumą, suteikia galimybę pasisemti naujų idėjų ir įžvalgų, o svarbiausia – leidžia atitrūkti nuo kasdienio rutininio darbo ir atkurti psichologinę pusiausvyrą.

Dalyvaujant Daugiau Negu Vienam Atstovui Iš Tos Pačios įmonės, Antram Ir Kiekvienam Paskesniam Dalyviui Taikoma 30 Eur + Pvm Nuolaida. (3)

Lapkričio 13 d.

09:00–10:00
Registracija
10:00 – 12:00
Kitas buhalterijos laiptelis – asmeninis ir profesinis tobulėjimas (1 dalis)

J. Navikienė

  • Asmeninės vyriausiojo buhalterio (finansininko) savybės, padedančios vadovauti apskaitos padaliniui.
  • Asmenybės bruožai, trukdantys sklandžiam apskaitos padalinio vadovo darbui.
  • Apskaitos padalinio formavimas, atsižvelgiant į AVNT rekomendacijas dėl apskaitą tvarkančio asmens pasirinkimo.
12:00 – 13:00
Pietūs
13:00 – 15:00
Kitas buhalterijos laiptelis – asmeninis ir profesinis tobulėjimas (2 dalis)

J. Navikienė

  • Nekvalifikuotų ir nemotyvuotų darbuotojų daroma žala. Motyvavimo galimybės.
  • Asmeninės apskaitos darbuotojų savybės, neleidžiančios jiems sklandžiai kilti karjeros laiptais.
  • Pamainos auginimo sunkumai ir apribojimai.
  • Profesinių žinių bagažo kaupimas – nuo mokymosi „senoviniu“ būdu iki dirbtinio intelekto galimybių panaudojimo.
19:30-20:30
Susipažinimo vakaras

Lapkričio 14 d.

10:00 – 12:00
Dirbtinio intelekto panaudojimas apskaitoje: dirbk greičiau ir kokybiškiau (1 dalis)

T. Labašauskas

  • Dirbtinis intelektas – buhalterio dešinioji ranka.
  • Dirbtinio intelekto stiprybės ir trūkumai.
  • Kas yra komandų inžinerija? Kaip teisingai parašyti užklausą?
  • Apskaitoje sutinkami iššūkiai ir kaip DI gali padėti?
  • Paprastų užduočių automatizavimas su dirbtinio intelekto pagalba.
  • Kaip DI gali padėti komunikacijoje su klientais ir kolegomis?
12:00 – 13:00
Pietų pertrauka
13:00 – 16:00
Dirbtinio intelekto panaudojimas apskaitoje: dirbk greičiau ir kokybiškiau (2 dalis)

T. Labašauskas

  • Kaip DI padeda suprasti, analizuoti ir prognozuoti įmonių finansus?
  • DI panaudojimas naujų klientų pritraukimui.
  • Sąskaitų faktūrų skaitymas ir grupavimas.
  • Duomenų analizė su DI įrankiais.
  • Grafikų braižymas naudojant DI įrankius.
  • Papildomų DI įrankių sąrašas.
  • Ateities perspektyva – dirbtinis intelektas apskaitoje.

Lapkričio 15 d.

10:00 – 12:00
Analizės ir pagrindimo kompetencijos stiprinimas apskaitoje (1 dalis)

Ž. Simonaitytė

Kaip nepasiklysti informacijos gausoje? Kaip mokėti surasti tą informaciją, kurios ieškome? Kaip atpažinti melagienas ir netikrą informaciją? Kaip apsisaugoti nuo galimų sukčių, netikrų sąskaitų ir kitų finansinių apgaulių? Kaip paaiškinti apskaitos informaciją jos nesuprantantiems? Analizė ir pagrindimas – tai viena prioritetinių šiuolaikinio apskaitos specialisto kompetencijų.
Seminaro metu dalyviai supažindami su analizės pagrindais, svarbiausiomis analitinėmis savybėmis ir įgūdžiais, informacijos rinkimo ir analizės stadijomis, tobulina netikros informacijos atpažinimo ir atsparumo jai įgūdžius, mokosi tinkamai pateikti informaciją kitiems.
Seminaro metu teorija derinama su praktika, dalyviai mokomi mąstyti plačiau, didinti kritinį mąstymą, taikyti skirtingus analizės metodus ir technikas, daryti pagrįstas ir kitiems aiškias išvadas, kuriomis remiantis galima priimti tinkamiausius sprendimus.

12:00 – 13:00
Pietūs
13:00 – 15:00
Analizės ir pagrindimo kompetencijos stiprinimas apskaitoje (2 dalis)

Ž. Simonaitytė

  • Dėstytojos ir klausytojų prisistatymas, lūkesčių aptarimas, mokymosi tikslai ir uždaviniai
  • Informacijos analizė ir pagrindinės sąvokos
  • Informacijos analizės sudedamosios dalys ir jų įtaka rezultatui
  • Kognityvinės klaidos, trukdančios priimti teisingus sprendimus ir kaip jų išvengti
  • Užduoties supratimas, problemos identifikavimas ir planavimas
  • Informacijos turinio, informacijos šaltinio ir sklaidos apimties vertinimas
  • Melagienų ir netikros informacijos atpažinimas
  • Informacijos apdorojimas, skirtingų analizės metodų taikymas
  • Rezultatų pristatymas ir sprendimų priėmimas
  • Praktinių pavyzdžių analizė

STOVYKLOS INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:00 Seminarų trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.