Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo aktualūs klausimai ir naujovės nuo 2025 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 110€
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

2025-01-15,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
110€
Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo aktualūs klausimai ir naujovės nuo 2025 m. (tiesioginė seminaro transliacija)
110
2025-01-15,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

110€
Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo aktualūs klausimai ir naujovės nuo 2025 m.
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
110

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

Dalyvaujant 2-3 dalyviams taikoma 10 % nuolaida

Dalyvaujant 4-5 dalyviams taikoma 15 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu 85 2053292

APIE SEMINARĄ

2024-ieji švietimo įstaigoms įneša didelių pokyčių, kurie turi įtakos švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimui. Dalis jau galioja, kita dalis dar tik įsigalios nuo 2025-01-01, jie Seime svarstomi skubos tvarka:

2024-12-16 užregistruotas projektas dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo, kuriuo nuo 2025-01-01 siūloma:

  • apskaičiuotas mokymo lėšas švietimo pagalbai mokykloms skirti, netaikant nuostatos, kad savivaldybės šias lėšas perskirsto savo nustatyta tvarka;
  • didinti ugdymo reikmių koeficientus mokyklų bibliotekos darbuotojams išlaikyti;
  • tikslinti ugdymo reikmių finansavimo rodiklius vadovėliams, kuriems numatyta papildomų lėšų, siekiant aprūpinti mokyklas  naujais vadovėliais;
  • tikslinti ugdymo reikmių finansavimo rodiklius įtraukiajam ugdymui įgyvendinti.

Pagal tą patį projektą nuo 2025-09-01 siūloma:

  • suvienodinti ikimokykliniam, priešmokykliniam ir bendrajam ugdymui taikomą vidutinį sąlyginį mokytojo pareiginės algos koeficientą;
  • didinti pedagoginių darbuotojų, lėšas darbo užmokesčiui tuo pačiu procentiniu dydžiu kaip mokytojams;
  • 1–4 klasėse padidinti kontaktinių valandų skaičių klasei ir sumažinti kontaktinių valandų, tenkančių vienai sąlyginei pareigybei, skaičių bei tikslinti kontaktinių valandų skaičių klasei pagrindiniame ir viduriniame ugdyme;
  • suderinti klasės kontaktinių valandų skaičius su kontaktinių valandų skaičiumi, nustatytu Bendruosiuose ugdymo planuose.

2024-12-16 buvo užregistruotas projektas dėl Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo, kuriuo nuo 2025-09-01 siūloma didinti finansavimo koeficientus, siekiant paskirstyti lėšas pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui didinti.

Kiti aktualūs pakeitimai:

Primename apie svarbų pokytį paramos skirstyme nuo 2025 m.: pagal Labdaros ir paramos įstatymo pakeitimą GPM 1,2 proc. paramą galės gauti tik organizacijos, turinčios oficialų nevyriausybinės organizacijos (NVO) statusą. Šis statusas turi būti įregistruotas Juridinių asmenų registre. Tačiau NVO yra apibrėžiamas kaip nuo valstybės ar savivaldybių institucijų ir įstaigų valdymo nepriklausomas savanoriškumo pagrindais įsteigtas visuomenės ar jos grupės naudai veikiantis viešasis juridinis asmuo, todėl remiantis tokiu apibrėžimu į NVO apibrėžimą nebepatenka biudžetinės valstybės ar savivaldybės įstaigos – mokyklos, darželiai ir kt.

Apie visuos šiuos priimtus ir numatomus pakeitimus diskutuosime seminaro metu.

Temos

  1. Naujovių įtaka darbo apmokėjimo sistemos atnaujinimui:
    • Darbo krūvio sandaros keitimas;
    • Laiko skirto veiklai mokyklos bendruomenei;
    • Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas tinklo kūrimas;
    • Laiko skirto specialiosios pagalbos teikimui mokyklose;
    • Pakeistas bendrojo ugdymo lėšų ugdymo planui įgyvendinti apskaičiavimo rodiklių sąrašas.
  2. Pareiginės algos koeficientų pakeitimai nuo 2025-01-01.
  3. Naujas pareiginės algos (atlyginimo) bazinis dydis.
  4. Pareigybių skaičiaus ir pareigybių sąrašų nustatymas.
  5. Darbo apmokėjimo sistemų keitimas – kas turi būti nurodoma.
  6. Įtraukusis ugdymas: darbo krūvis ir apmokėjimo nustatymas mokytojams.
  7. Mokymo proceso tęstinumas, apmokėjimas už pavadavimą.
  8. Pareigybių, kurias atliekant darbas yra laikomas pedagoginiu, sąrašo papildymas.
  9. Kontaktinių ir nekontaktinių valandų skaičiaus per savaitę apskaita. Kaip tai daro įtaką darbo apmokėjimui. Pedagogų dalyvavimas mokyklos veikloje – darbo krūvio keitimas.
  10. Sutrumpintas darbo laikas 32 darbo valandų per savaitė – kaip taikomas toks nustatymas.
  11. Individualaus darbo laiko režimo taikymas, planavimas, vykdymas. Skirtumai nuo suminės darbo laiko apskaitos ir pastovaus darbo laiko režimo.
  12. Pedagogų darbo užmokestis ir kvalifikacijos kėlimas. Pertrauka mokytojo karjeroje.
  13. Profesionalai iš kitų sričių tampa mokytojais – kaip tai apmokama.
  14. Ugdymo turinio atnaujinimo įtaka mokytojų darbo apmokėjimui.
  15. Pedagogų savanorystė – kas tai? Savanoriškas darbas – įforminimo ypatumai.
  16. Švietimo pagalbos specialistai, mokytojų padėjėjai, bibliotekininkai: lėšų ir darbuotojų poreikio nustatymas.
  17. Pailgintos atostogos – kam dar taikomos, pedagogų atostoginių kaupiniai, pensijų atidėjiniai, atostoginių apskaita. Kilnojamojo pobūdžio darbas, darbas lauko sąlygomis ir darbas kelyje panaikinti, o už tai sukauptos atostogos nurašomos?
  18. Darbo laiko apskaita, darbo laiko režimai; darbo grafikai ir darbo laiko apskaitos žiniaraščiai; darbo grafikų keitimas; Profsąjungos ir darbo tarybos kontrolė ar bendradarbiavimas, ar už tai reikia mokėti?
  19. Budėjimas – kas tai? Kokiais atvejais ir kaip apmokamas.
  20. Papildomos konsultacijos – apmokėjimas, darbo laiko apskaita.
  21. Darbo sutarčių su pedagogais keitimas nuo rugsėjo pradžios. Ar tikrai būtina? Jei keisti – tai dėl ko?
  22. Darbas projektuose. Komandiruotės.
  23. Kolektyvinės sutarties taikymas profsąjungų nariams ir ne profsąjungų nariams.
  24. Pedagogas susirgo: darbo metu, atostogų metu. Apmokėjimas, pavadavimas, lėšų perskaičiavimas, darbo grafikų keitimas.
  25. Sveikatos gerinimo dienos, mamadieniai – kaip apmokėti, kas pavaduos?
  26. Darbo apmokėjimo ypatumai:
    • Nukrypimai nuo normalaus darbo laiko;
    • MMA ir NPD pakeitimai nuo 2025 m.
    • NPD ir MNPD formulės ir jų taikymas;
    • Nedarbingumo apmokėjimas;
    • Sodra – papildomas kaupimas pensijai, kokiais atvejais galima stabdyti.
    • Dovanos ir „Pajamų natūra“ išmokų sąrašas, atvejai, apmokestinimas, deklaravimas.
    • Atostogų rezervas
  27. Darbo sutarties nutraukimas. Išeitinės išmokos.
  28. Vidaus kontrolės taisyklių įgyvendinimas.
  29. Darbo santykių finansinė analizė.
  30. Nutarimo nr. 679 pakeitimas:
    • papildomai skirti lėšų psichologinei ir socialinei pagalbai, vykdyti prevencines programas;
    • krepšelio perskaiciavimas 9 mėnesiams nuo 2025 m.;
    • nustatomas naujas vidutinis sąlyginis mokytojo pareiginės algos koeficientas;
    • ugdymo reikšmių koeficientų sąrašas
  31. Nutarimo nr. 934 pakeitimas:
    • perskaičiuojamas lėšų poreikis vienam mokiniui;
    • vidutinis sąlyginis mokytojo pareiginės algos koeficientas;
    • didinama pagalba mokinams su specialiaisiais poreikiais;
    • Profesinio mokymo lėšų skaičiavimo vienam mokiniui, kuris mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programą (išskyrus bausmių vykdymo sistemos profesinio mokymo, muitinės pareigūnų profesinio mokymo ir vidaus reikalų profesinio mokymo įstaigų vykdomas programas), metodikos 2 priedas.
  32. Labdaros ir paramos įstatymo pakeitimų poveikis švietimo įstaigoms.

ŽINIOMIS DALINASI

Natalja Kobzevienė

Lektorė, praktikė, ekonomikos ir viešojo administravimo mokslų magistrė. Nuo 2008 metų veda mokymus ir seminarus apskaitos pagal VSAFAS ir VAS, mokesčių bei finansų valdymo temomis. Mokymų metu temos pristatomos remiantis ne teoriniais, o praktiniais pavyzdžiais, todėl sulaukia palankaus dalyvių įvertinimo. Natalja Kobzevienė yra 3 knygų autorė: „Pajamų apskaita pagal VSAFAS“, „Sąnaudų apskaita pagal VSAFAS“ ir „Darbo užmokesčio apskaita, taikant suminę darbo laiko apskaitą“.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2025-01-15,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
110€
Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo aktualūs klausimai ir naujovės nuo 2025 m. (tiesioginė seminaro transliacija)
110
2025-01-15,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

110€
Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo aktualūs klausimai ir naujovės nuo 2025 m.
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
110

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: