Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Efektyvus bendravimas su pacientais: nuo konfliktų iki pasitikėjimo

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą 

Šis vienos dienos seminaras skirtas sveikatos priežiūros specialistams, norintiems patobulinti savo bendravimo ir konfliktų valdymo įgūdžius. Seminaras suteiks dalyviams galimybę susipažinti su pagrindinėmis koncepcijomis ir praktiniais patarimais, kaip efektyviau spręsti kasdien pasitaikančias sudėtingas situacijas.

Dirbdami sveikatos priežiūros srityje, specialistai dažnai susiduria su įvairiais iššūkiais:

  • Nepatenkinti pacientai dėl laukimo laiko ar dėmesio stokos
  • Pacientai, nesutinkantys su gydymo rekomendacijomis
  • Emocingi ar sudėtingi pacientai ir jų artimieji
  • Komunikacijos sunkumai aiškinant medicininę informaciją
  • Nesutarimai su kolegomis
  • Skundai dėl gydymo rezultatų
  • Įtampa dėl laiko ar išteklių trūkumo

Šio seminaro metu dalyviai susipažins su pagrindinėmis konfliktų sprendimo strategijomis, išmoks efektyviau bendrauti su pacientais ir kolegomis, bei gaus praktinių patarimų, kaip valdyti emociškai įtemptas situacijas. Seminaras apjungs trumpus teorinius pristatymus su diskusijomis ir praktinėmis užduotimis, leidžiančiomis dalyviams iš karto išbandyti naujas technikas.

Temos

  1. Konfliktų anatomija ir prevencija
    • Nepasitenkinimo šaknys: kaip atpažinti ir užkirsti kelią
    • Žodžių galia: frazės, kurios ramina, ir tos, kurių geriau vengti
    • Praktinė užduotis „Karšta ugnis”: balansuojant tarp savigarbos ir gerų santykių
  2. Kaltinimų labirintas: Kaip rasti išeitį?
    • Konstruktyvaus atsako modelis
    • Diplomatiškas „ne”: kaip išlaikyti poziciją neatstumiant paciento
    • „Gaisro gesinimo” menas: efektyvus klaidų taisymas
  3. Pacientų informavimas ir papildomų paslaugų pardavimo menas
    • Informavimo strategijos: Nuo tyrimų iki skiepų
    • Subtilus pardavimas be spaudimo
    • Kaip įveikti pacientų skepticizmą?
  4. Tarpininkavimas ir grįžtamasis ryšys
    • Konfliktų su kolegomis sprendimas
    • Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio formulės
  5. „Sudėtingų” pacientų tipažai ir kaip su jais elgtis
    • Nuo VIP iki „visažinių”: strategijos kiekvienam tipui
    • Praktinės situacijos: kaip suvaldyti įvairius iššūkius?
  6. Savęs valdymas – raktas į konfliktų valdymą
    • Emocinės savitvardos technikos
    • Greiti įtampos mažinimo metodai
    • Profesinio perdegimo prevencija: kaip išlikti energingam ir pozityviam?

KLAUSIMUS GALITE PATEIKTI IŠ ANKSTO

Klausimų pateikimas seminaro metu

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Aistė Mažeikienė, organizacijų psichologė, 26 metai aktyvaus darbo patirtis organizacijų konsultavimo srityje. Nuo 1999 metų veda mokymus ir teikia konsultacijas verslo organizacijoms, viešosioms įstaigoms bei valstybės institucijoms (Finansų ministerija, Lietuvos policija, „Bendrasis pagalbos centras“, VMI, VSD, KAM, Registrų centras, Sodra ir kt.).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden