Kursų programa parengta taip, kad įgytas žinias ir įgūdžius galėtumėte sėkmingai taikyti buhalterio darbe. 50 proc. kursų laiko skiriama praktiniams darbams: išmoksite surašyti dokumentus, registruose užfiksuoti realias ūkines operacijas, apskaičiuoti mokesčius, užpildyti mokesčių deklaracijas ir dar daug kitų būtinų dalykų.
Kursų medžiaga parengta pagal galiojančią FAĮ redakciją. Kursuose analizuosime ir nuo 2024-07-01 įsigaliojusį naujos redakcijos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymą, taikomą rengiant jau šių metų ataskaitas, kuriuo padidinti rodiklių dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija ir atsižvelgiant į tai nustatoma, kokias finansines ataskaitas privalo rengti juridinis asmuo. Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ĮĮGAĮ nuo 2026-01-01 Juridinių asmenų registro tvarkytojas nepriims finansinių ataskaitų rinkinio be auditoriaus išvados, jeigu auditas privalomas pagal įstatymus.
Visos praktinės užduotys kursų metu atliekamos Excel programoje, iš anksto paruoštose formose. Visą medžiagą galėsite atsisiųsti ir vėliau naudoti praktiniame darbe.
Kursai skirti tiems, kurie nori įgyti buhalterinės apskaitos ir mokesčių pagrindus – teorinių žinių, kurias galima būtų sėkmingai taikyti praktiškai.
Apskaitos ir mokesčių pagrindų kursai skirti Jums, jei:
Finansinės apskaitos reglamentavimas
Apskaitos organizavimas
Apskaitos pagrindai pagal verslo apskaitos standartus (VAS)
Finansinė atskaitomybė
Mokesčių apskaitos pagrindai
Teisės klausimai, žinotini buhalteriui
Baigiamasis uždavinys
Dovana!
Deja, šiuo metu KURSUOK.lt platformoje laisvų valstybės finansuojamų mokymosi krepšelių nėra. Šie krepšeliai, skirti iki 500 € vertės mokymams, yra riboti ir greitai išnaudojami.
Norėdami užtikrinti galimybę pasinaudoti šia parama, kviečiame registruotis į laukiančiųjų eilę. Atsiradus laisvam krepšeliui, mes nedelsdami su Jumis susisieksime ir pateiksime išsamią registracijos instrukciją, kaip užsiregistruoti per KURSUOK.lt platformą.
Dėkojame už Jūsų kantrybę ir supratingumą. Linkime sėkmės siekiant naujų žinių ir įgūdžių!
Numatomas valstybės finansuojamų mokymosi krepšelių papildymas: 2025-01-01 d.
Lektorė praktikė. Nuo 2007 metų veda seminarus, viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis. Konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos ir mokesčių klausimais.
Teisininkė, kurios pagrindinės veiklos sritys darbo teisė, viešieji pirkimai ir dokumentų valdymas. Nuo 2014 m. konsultuoja smulkiojo ir vidutinio verslo atstovus personalo dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo klausimais, bei rengia tiekėjų viešųjų pirkimų dokumentus. Lektorė nuolat veda mokymus darbo teisės ir dokumentų valdymo temomis, dėsto kursuose, kuriuose darbui įmonėse rengiami administratoriai. Lektorė yra pagrindinė periodiškai leidžiamo elektroninio viešųjų pirkimų ir teisės naujienų naujienlaiškio rengėja.
Užsiėmimai vyks:
Sausio 21 d., 23 d., 28 d., 30 d., vasario 4 d., 6 d., 11 d., 13 d., 18 d., 20 d., 25d., 27 d., kovo 4 d., 6 d., 18 d., 20 d. po 5 ak. val. per dieną.
Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 20.30 val.
16:30-20:30 | Kursų trukmė | |
16:00-16:30 | Registracija | |
18:30-18:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.