Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Inventorizacijos organizavimas privačiame sektoriuje: efektyvi ir laisvai pasirenkama kontrolės priemonė

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Inventorizacija – viena iš vidaus kontrolės priemonių. Ši procedūra atliekama periodiškai – dažniausiai kartą per metus, tačiau jos svarba visada reikšminga. Juk finansinėse ataskaitose pateikiami skaičiai apie turto, gautinų sumų, pinigų ar įsipareigojimų dydį turi būti patvirtinti inventorizacijos duomenimis. Vadinasi, tik atlikus pilną viso turto ir įsipareigojimų inventorizaciją, galima teigti, kad visi likučiai yra aiškūs ir faktiškas jų kiekis atitinka finansinėje apskaitoje užregistruotą.

Inventorizacija ypač svarbi visoms įmonėms, nepriklausomai nuo jų veiklos pobūdžio. Atsidūrusios mokesčių institucijų akiratyje dėl nepagrįstai didelių turto ar atsargų likučių, jos ypatingą dėmesį turėtų skirti kruopščiam inventorizavimui prieš sudarydamos metines ataskaitas. Tai padės užtikrinti, kad galimų patikrinimų metu įmonės turėtų patikimus įrodymus, jog finansinės apskaitos duomenys yra realūs ir neiškraipyti.

Nors įsigaliojus naujos redakcijos FAĮ inventorizacijos tvarka tapo dar labiau liberalizuota, kitaip tariant, jos neliko visai, tačiau kiekvienas ūkio subjektas pats turi nustatyti, kada ir kaip patikrins savo turimą turtą ir įsipareigojimus.

Kad inventorizacijos procesas vyktų sklandžiai, būtina:

  • suvokti inventorizacijos reikšmę;
  • žinoti, kaip efektyviai atlikti inventorizaciją;
  • rastus neatitikimus išmintingai užregistruoti apskaitoje.

Būtent išminties įforminant inventorizacijos rezultatus labiausiai reikia, nes tam tikrais atvejais galima pasinaudoti ir mokesčių įstatymų nuostatomis, kuomet inventorizacijos metu rasti trūkumai gali būti laikomi leidžiamais atskaitymais, apskaičiuojant pelno mokestį.

Šie klausimai su praktiniais pavyzdžiais bus nagrinėjami seminare.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-13:45 val.)

  1. Inventorizacijos reglamentavimas konkrečioje įmonėje:
    • Periodiškumas;
    • Apimtis;
    • Efektyvumas atliekant inventorizaciją.
  2. Inventorizacijos procedūros:
    • Ilgalaikio turto;
    • Atsargų;
    • Gautinų ir mokėtinų skolų;
    • Pinigų.
  3. Inventorizacijos įforminimas:
    • Įsakymas dėl inventorizacijos atlikimo ir komisijos sudarymo;
    • Apyrašai;
    • Sprendimas dėl nustatytų neatitikimų ir jų registravimas apskaitoje.
  4. Inventorizacijos rezultatų mokesčių aspektai.

2 dalis. Lektorius Emilis Vasiliauskas (13:45-14:30 val.)

  1. Inventorizacijos procesų optimizavimas panaudojant IT.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Emilis Vasiliauskas

Taikomosios matematikos magistras, verslo sistemų matematinio modeliavimo specialistas. Dirba UAB „Mokesčių srautas“ analitiku. Veda MS Excel kursus buhalteriams, finansininkams, ekonomistams. Ankstesnė patirtis – statistikas Lietuvos Respublikos statistikos departamente bei mažmeninės prekybos rinkos analitikas Baltijos šalims JAV įmonėje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietūs

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.