Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Tvarkinga ir patogiai valdoma dokumentacija, nesvarbu, kokiose laikmenose bebūtų užfiksuota, yra kiekvienos sveikatos priežiūros įstaigos siekiamybė. Įgavusi pavidalą, informacija gali tapti galingu įrankiu, tačiau neatitinkanti reikalavimų atveria jautriausias vietas, sąlygodama trūkumus visoje įstaigos veikimo sistemoje.
Ne paslaptis, jog siunčiamieji dokumentai atspindi ne tik juos parašiusio asmens, tačiau ir visos įstaigos etiketo bei taisyklių išmanymą. Vis dėlto dokumentų forma bei turinys sveikatos priežiūros įstaigoms svarbios ne tik formaliąja prasme, o ir praktinėse vidaus situacijose, kadangi tvirtinamieji dokumentai, kaip, pavyzdžiui, darbo tvarkos taisyklės, gali tapti ir darbo ginčų objektu.
2024-10-01 įsigaliojo nauja Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės (BDSTR) redakcija bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių pakeitimai. Įsigaliojus vidaus administravimo dokumentų saugojimo terminams – sutrumpinti ar pailginti dokumentų saugojimo terminai. Naujai įsigalioję saugojimo terminai bus taikomi tik vidaus administravimo dokumentams. Vidaus administravimo dokumentai apima šias sritis: personalo administravimą, finansinę apskaitą, dokumentų tvarkymą apskaitą ir saugojimą, viešųjų pirkimų vykdymą, vidaus auditą, projektų valdymą, viešųjų ryšių palaikymą, vidaus tyrimus, informacinių ir ryšių technologijų administravimą, turto administravimą, kitą ūkinio ar techninio pobūdžio veiklą. Įsakymu dėl dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių pakeitimų, pakeičiamos taisyklės dėl dokumentų apskaitos dokumentų derinimo su valstybės archyvais ir kitomis institucijomis, nustatant, kokius konkrečius dokumentus reikia derinti skirtingų tipų įstaigoms.
Visa reikiama informacija bei atsakymai į kilsiančius klausimus – aiškiai ir glaustai lektorės seminare, kurio metu teorinę medžiagą iliustruos ir (ne)gerųjų praktinių pavyzdžių analizė.
Filologijos ir Teisės mokslų magistrė, Teisės krypties doktorantė (MRU, Darbo teisės specializacija) Lektorė mokymuose derina tiek dokumentų valdymo, tiek teisines žinias, todėl mokymų dalyviai visuomet gauna praktinių patarimų, kaip įgyvendinti sudėtingas teisines nuostatas praktiškai, parengiant reikalingus dokumentus. Rasa Grigonienė aktyviai vykdo konsultacinę veiklą, daugiau kaip 15 m. veda seminarus, kursus, mokymus darbo teisės, personalo bei dokumentų valdymo klausimais, atlieka įmonių, įstaigų dokumentų auditus, rengia lokaliuosius teisės aktus, veda vidinius mokymus. Rasa Grigonienė leidžia knygas, vadovėlius, rengia straipsnius. Yra paskelbusi virš 40 mokslo taikomojo pobūdžio publikacijų įvairiuose profesiniuose žurnaluose ir žinynuose, parengusi keletą metodinių priemonių. 2014 m. su bendraautoriais išleistas vadovėlis „Dokumentų valdymas. Veiklos, personalo ir elektroniniai dokumentai”; 2016 m. – kolektyvinė monografija „Darbo teisės principai ir jų taikymas Lietuvos teismų praktikoje“. Lektorė dažnai skaito pranešimus dalykinėse mokslo bei praktinėse konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, turi virš 10 m. praktinės vadovavimo įstaigoms /įmonėms bei personalui patirties. Taip pat dėsto Mykolo Romerio universiteto Mykolo Romerio teisės mokykloje, yra Valstybinės darbo inspekcijos Vilniaus teritorinio skyriaus darbo ginčų komisijos narė.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
08:30-:09:00 | Nuotolinė registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;