Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Kooperatinės bendrovės – specifinė verslo forma, kai tam tikrą veiklą vykdo sujungę savo kapitalą ir kitus išteklius fiziniai ar juridiniai asmenys. Taip pat ypatingas yra ir uždirbto pelno padalijimo procesas. Mokesčių ir apskaitos ypatumai, apskaitant turtą, įsipareigojimus, pajamas ir sąnaudas priklauso nuo pasirinktos apskaitos politikos. Tačiau nuosavybės straipsnių apskaita reikalauja kruopštumo. Todėl apskaitos politikos pasirinkimo ir keitimo klausimai aktualūs nuolat.
Tuo labiau, kad iš apskaitos duomenų skaičiuojami mokesčiai. Vadinasi, geriausia kompleksiškai spręsti tiek apskaitos, tiek ir mokesčių klausimus – pelno, PVM, aplinkos taršos, su darbo santykiais susijusių mokesčių.
Nuo 2024-07-01 įsigaliojo Finansinių ataskaitų audito ir kitų užtikrinimo paslaugų įstatymo pakeitimai, kuriuose naujai įtvirtinama audito prievolė KB, jei jos viršija įmonių privalomam auditui nustatytus kriterijus. Taip pat auditas bus privalomas ir gavus paramą arba finansavimą iš valstybės, kai ji viršija 500 000 eurų.
Taip pat nuo 2024-07-01 įsigaliojo naujos redakcijos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas, kuriuo padidinti rodiklių dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija ir atsižvelgiant į tai nustatoma, kokias finansines ataskaitas privalo rengti juridinis asmuo. Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ĮĮGAĮ nuo 2026-01-01 Juridinių asmenų registro tvarkytojas nepriims finansinių ataskaitų rinkinio be auditoriaus išvados, jeigu auditas privalomas pagal įstatymus.
Atkreiptinas dėmesys, kad svarstomas Kooperatinių bendrovių (kooperatyvų) įstatymo pakeitimo projektas, kuris turėtų įsigalioti nuo 2024-11-01.
Seminaro metu bus atsakoma į kooperatinių bendrovių vadovams, buhalteriams ir nariams kylančius klausimus, aptariami aktualiausi klausimai ir pristatomi galimi pakeitimai bei naujovės, kurios aktualios kooperatinėms bendrovėms.
1 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (10:00-11:30 val.)
2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (11:30-15:45 val.)
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Džiuginta Balčiūnė – WIND advokatų kontoros partnerė, advokatė, įmonių teisės, susijungimų bei įsigijimų praktikos vadovė. Džiuginta yra sukaupusi daugiau nei 15 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie WIDEN, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete, bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt universitete, Berlyne.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
9:00-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.