Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Odontologijos paslaugas teikiančių įmonių finansinės atskaitomybės sudarymas, deklaracijų rengimas ir pakeitimai 2024 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Seminare nagrinėsime apskaitos ir mokesčių pakeitimus, finansinės atskaitomybės sudarymo niuansus, metinės pelno mokesčio deklaracijos ir jos formų pildymo tvarkos specifiką odontologijos paslaugas teikiančiose įmonėse, apžvelgsime kokiomis lengvatomis galite pasinaudoti. Taip pat aptarsime metinių GPM, NT, taršos mokesčio, susijusių asmenų, atskaitingų asmenų įsiskolinimų deklaracijų pildymą, siekiant tinkamai tvarkyti apskaitą ir optimizuoti mokesčių naštą.

Šiame seminare taip pat apžvelgsime odontologų verslo specifiką:

  • Kiek odontologijos įmonės vadovas turi žinoti apie apskaitos politikos, vidaus kontrolės pasirinkimo galimybes ir prievoles?
  • Ar rūpi įmonės vadovui – kokia jo valdomos įmonės finansinių ataskaitų kokybė? Juk dažniausiai vadovas ir yra atsakingas už čia paminėtus dalykus, nebent kai kurios funkcijos bus perleistos kitiems atsakingiems asmenims.
  • Ar odontologijos įmonės vadovas kontroliuoja buhalterį ir kartu ieško geriausių sprendimų? Deja, apskaita dažnai neturi nieko bendro su realybe. Tuomet ir prasideda visos problemos…
  • Kokie požymiai signalizuoja apie galimo šešėlio buvimą?
  • Kaip tinkamai susitvarkyti apskaitą ir apskaičiuoti mokesčius?
  • Kaip bendradarbiauti su mokesčių administratoriaus pareigūnu tyrimo ar patikrinimo metu?

Taip pat aptarsime teisės aktų pakeitimus, projektus ir aktualius VMI komentarus 2023-2024 m.:

  • VMI atnaujino ir papildė PVMĮ 71 str. 7 d. komentarą, dėl susijusių asmenų registravimosi PVM mokėtojais ir akcentavo, jog susijusiems asmenims, kurie galės įrodyti, kad faktiškai nevykdo to paties pobūdžio veiklos ir neveikia vienas kito naudai, registruotis PVM mokėtojais prievolės nebus ir kiekvienas atvejis bus vertinamas individualiai.
  • 2023-05-01 įsigaliojo MAĮ pakeitimai, kuriais įtvirtinta, kad sunkinančiomis aplinkybėmis laikytini ir tie atvejai, kai į finansinę apskaitą įtraukti juridinę galią turintys apskaitos dokumentai, kuriuose užfiksuotos operacijos įvyko kitomis, negu nurodyta, sąlygomis, pvz., pažeidimas padarytas asmeniui siekiant gauti mokestinę naudą ir kt.
  • Nuo 2024-01-01 padidėję MMA ir MVA, turės įtakos neapmokestinamų GPM dienpinigių, vykstant į užsienį, dydžiams, taip pat PSD įmokoms.
  • Nuo 2024-01-01 pagal GPMĮ pakeitimą pasikeitė metinės ir mėnesinės NPD formulės, taip pat neįgaliesiems bei riboto darbingumo asmenims taikytinas fiksuotas NPD.
  • Nuo 2024-01-01 pagal Valstybės socialinių fondų biudžetų 2024 metų rodiklių patvirtinimo įstatymą padidintas VDU iki 1902,70 Eur, kuris turės įtakos GPM tarifui, taip pat Sodros įmokų luboms. Taip pat pakeistas II grupės draudėjų Sodros įmokos tarifas.
  • 2024-05-01 turėtų įsigalioti Įmonių atskaitomybės įstatymo pakeitimo projektas, pagal kurį metinių finansinių ataskaitų auditas turėtų būti atliktas mažosiose bendrijose, kurios atitiktų du iš trijų pateikiamų kriterijų.
  • Nuo 2024-05-01 turėtų įsigalioti FAĮ pakeitimai, kuriais nurodoma kokie asmenys gali teikti apskaitos paslaugas (tiek juridinis, tiek fizinis asmuo). Taip pat naujai įtvirtinama prievolė juridiniams asmenims pateikti informaciją JAR tvarkytojui kada pradeda teikti apskaitos paslaugas ir kada šią veiklą nutraukia, o fiziniams asmenims – šią informaciją reikės pateikti VMI.
  • Nuo 2025-01-01 turėtų įsigalioti Mokėjimų įstatymo pakeitimo projektas, kuriuo siūlomi pakeitimai dėl pagrindinės mokėjimo sąskaitos teisinio reguliavimo ir įkainių palyginimo interneto svetainės tam, kad smulkiojo verslo atstovams būtų paprasčiau palyginti skirtingų mokėjimo paslaugų teikėjų taikomus komisinius atlyginimus.

Seminaro metu bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai ir sprendimai, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų ir efektyviai valdyti finansinius bei mokesčių klausimus odontologijos paslaugas teikiančiose įmonėse.

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*kodas ir priemonė bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Kaip suprasti koks geriausias sprendimas dėl mokesčių ir apskaitos politikos tinka mūsų įmonei? Tinkamai pasirinktos juridinės formos nauda.
  2. Finansinė atskaitomybė už 2023 metus. Kokių klaidų reikia nebekartoti?
  3. Finansinė apskaita: nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų.
  4. Finansinės apskaitos paprastumas ir skaidrumas – teisingi mokesčiai.
  5. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas. Pelno mokesčio įstatymo aktualijos 2024 m. Kaip netapti nepatikimu mokesčių mokėtoju?
  6. Pelno (nuostolių) ataskaitos sudarymo principai. Kokios grėsmės dėl nepakankamo veiklos pelningumo? Kokie rodikliai signalizuoja apie veiklos šešėlį?
  7. Balanso sudarymo ypatumai ir pavyzdžiai. Vadovo atsakomybė pagal Akcinių bendrovių įstatymą dėl nuosavo kapitalo. Balanso eilučių analizė ir išvados.
  8. Kaip patiems įvertinti, ar Jūsų verslas skaidrus – Balanso ir Pelno (nuostolių) ataskaitos eilučių tarpusavio ryšys.
  9. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai mažosiose bendrijose.
  10. Mokesčių lengvatos.
  11. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  12. Gyventojų pajamų mokesčio aktualijos 2024 m. tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas.
  13. Būtinos žinios padeda ieškoti sprendimų – vadovo ir buhalterio „tandemas“.
  14. Neapmokestintų pajamų „ištraukimas iš šešėlio“ – ar „švarus“ Jūsų ir Jūsų įmonės kapitalas? VMI vykdo akcininkų, vadovų ir darbuotojų pajamų kontrolę.
  15. Atsakomybė dėl buhalterinės apskaitos: ar už viską atsakingas vadovas? Turinio viršenybės prieš formą principo taikymas ūkinėms operacijoms.
  16. Išmanioji VMI: kaip ji keičia apskaitos politiką ir įmonės veiklos procesus? Kiek tai kainuoja?
  17. Probleminių klausimų sprendimo būdai:
    • dėl grynųjų pinigų apskaitos;
    • dėl atsargų sunaudojimo;
    • dėl darbo užmokesčio.
  18. Audito prievolė.
  19. Finansinės analizės rodikliai, padedantys įvertinti finansines ataskaitas.
  20. Kūrybinės apskaitos aspektai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

08:30-12:45 Seminaro trukmė
08:00-08:30 Registracija
10:00-10:15 Pertrauka
11:30-11:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.