Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nuotoliniai kursai.
Kursai.

Mentoriaus motyvacija, pasiruošimas ir svarba

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 16 ak. val.
      Kaina: 220€

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie kursus

Mentorystė yra neatsiejama sėkmingos organizacijos dalis, todėl jos supratimas ir efektyvus įgyvendinimas yra būtini siekiant išnaudoti visą jos potencialą. Tai yra procesas, per kurį patyrę ir kompetentingi asmenys – mentoriai – perduoda savo žinias, įgūdžius ir patirtį kitiems kolegoms skatindami jų asmeninį ir profesinį vystymąsi.

Šio kurso metu sužinosite, kaip mentorystė gali padėti Jūsų darbuotojams tobulėti ir toliau mokytis, taip pat kaip ji gali prisidėti prie stipresnės ir produktyvesnės darbo vietos kultūros kūrimo.

Tai padės pasiekti 16 ak. val. kursai, 4 mokymų sesijos su namų darbais esamiems ir būsimiems mentoriams.

Temos

  1. Mentoriaus motyvacija. Kas gali ir turi tapti mentoriumi?
    • Mentoriaus asmeninės motyvacijos stiprinimas: Kodėl – aš? Kokia nauda ne tik organizacijai, naujokams, bet ir man pačiam (-iai)?
    • Mentorystės nauda: naujokui, organizacijai ir darbo organizavimui.
    • Kuo svarbus mano darbas?
    • Kada rasti laiko mokyti bei konsultuoti kitus šalia savo darbų?
    • Ką dera žinoti mentoriui? Kiek ilgai mentorius turi motyvuoti naują
      darbuotoją?
    • Reikalavimai mentoriui. Užduočių formulavimas ir grįžtamasis ryšys.
  2. Naujo darbuotojo adaptacija: kuo svarbi mentorystė? Kas priklauso nuo naujoko, o kas yra organizacijos „rankose“?
    • Naujokų įvedimo klaidos – kaip jų išvengti? Vaizdinė medžiaga ir jos analizė.
    • Dešimt adaptacijos klaidų. Kokią informaciją reikia pateikti naujam darbuotojui?
    • Pokalbio su naujoku valdymas skirtingose mokymosi situacijose.
    • Adaptacinis pokalbis. Klausimų pasirinkimas. Motyvuojančių sau ir kolegai klausimų „kolekcija“.
  3. Konkrečių praktinių klausimų, su kuriais susiduriame mentorystės procese, aptarimas.
  4. Mentorystės (ir ne tik) grėsmės
    • „Apsinuodijimo žmonėmis“ reiškinys ir kaip jo išvengti? Ką mentoriams verta žinoti apie profesinį perdegimą?
    • Kaip bendrauti su „auka?“ (“Man niekas nesiseka“)
    • Kiek laiko skirti mentorystei kasdieninių darbų plane?
    • Kaip valdyti mokymo / konsultacijų laiką? Kaip pernelyg “neprisirišti” ir “nepririšti” prie savo konsultavimo bei pagalbos?
  5. Mentorystės praktika ir patirtis
    • Kokia yra geroji Mentorystės praktika (kitų organizacijų pavyzdžiai. Ką jau taikome ir kas motyvuotų mus pačius?)
    • Kuo skiriasi instruktorius, mentorius ir ugdantysis vadovas?
  6. Kompetencijų modelis: ką ugdome ir stipriname
    • Profesinės, vadybinės ir asmeninės kompetencijos: kaip jas „matuojame“?
    • Kaip jas ugdyti? Diskusijos, aptarimai ir nutarimai.
  7. Kaip rasti laiko ir energijos „mentoriauti“? Metodai ir laikas, kada mentoriaujame
    • Ugdymo poreikių apklausa.
    • Veiksmingas grįžtamasis ryšys.
    • Motyvuojančių klausimų kolekcija.
    • Užduotis „Nieko nėra neįmanomo“.
    • “Perrėminimo“ (angl. Reframing) metodas.
    • „Neliečiama diena“ ir kiti metodai.
  8. Mentorystė ir ugdomasis vadovavimas: ką reikia žinoti apie save ir žmones?
    • Lyderystės testas.
    • Testas: ar esu motyvuotas sėkmei?
    • Vaidmenų komandoje testas.
    • Suaugusiųjų mokymosi stiliai (testas) (Namų darbai)
  9. Patirties apibendrinimas
    • Kokie tolesni mano ir mūsų veiksmai? Ugdymo poreikių nustatymas ir pasiruošimas Mentorystės sesijoms.
  10. Savęs ir kitų motyvavimas mokytis ir atlikti užduotis. Sudėtingos mokymo ir naujovių diegimo situacijos (praktika, konsultacijos ir aptarimas)
    • Konkrečių praktinių klausimų, su kuriais susiduriame įvedimo bei mentorystės procese, aptarimas.
    • Kaip pasiekti, kad kolegos, kuriems padedame, būtų susidomėję ir įsitraukę?
    • Įtraukiančios užduotys.
    • Ar pakankamai mokame išsiaiškinti situaciją (esamas nuostatas) prieš
      mokymus?
    • Kaip motyvuoti žmones mokytis ir keisti savo elgesį?
    • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Besimokančiųjų aktyvumo didinimas. Klausimai jiems – auditorijai.
    • Kaip „atlaikyti“ kritiką ir pasipriešinimo mokantis naujovių reakcijas?
    • Konflikto veiksnių kontrolė: tipiškos klausytojų reakcijos ir kaip į jas atsakyti,
      kaip valdyti save bei kitus.
    • Prisitaikymas prie skirtingų darbuotojų „tipų“.
    • Asmeniškai mums sudėtingi besimokančių kolegų „tipai“ ir bendravimo su
      jais principai.
  11. Rekomenduojamos mentoriaus ir lyderio reakcijos į naujoko motyvacijos „svyravimą“
    • Kaip „sulaikyti“ darbuotoją nuo išėjimo iš darbo ir kodėl verta „sulaikyti“? Paskaičiuokime, kiek laiko, energijos ir rizikos kainuos naujo darbuotojo atranka ir apmokymas?
    • Darbuotojo „sulaikymo“ pokalbio struktūra. Konkrečios frazės, kurios sukelia abejones dėl naujo darbo. „Psichologinės sutarties“ samprata.
    • Praktinė dalis: kaip sulaikyti gerą darbuotoją nuo išėjimo iš darbo?

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Lektorė yra nepriklausoma organizacijų konsultantė. 24 metus veda praktinius mokymus personalo valdymo temomis (nuo tiesioginės paieškos ir atrankos, adaptacijos, įvertinimo, karjeros planavimo iki darbuotojų atleidimo bei talentų „sulaikymo“). Ugdo specialistus bei vadovus motyvacijos, bendradarbiavimo, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, viešojo kalbėjimo temomis. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankos bei „galvų medžioklės“ srityje.

 

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

KURSŲ INFORMACIJA

PROGRAMA

17:00-20:15 Kursų trukmė
18:30-18:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas kursų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna kursų medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden