Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Praktinis seminaras.
Seminaras.

Efektyvios taktikos, kaip tvarkytis su sudėtingais klientais

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 8 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Mokymai skirti padėti darbuotojams išmokti efektyviai bendrauti su konfliktiškais klientais ir suprasti, kaip taikant konfliktų valdymo metodus galima susitvarkyti su sunkiomis situacijomis darbo vietoje.

Mokymo tikslas:

  • Išmokti efektyviai bendrauti su konfliktiškais klientais ir suprasti, kaip valdyti sunkias situacijas darbo vietoje;
  • Išmokti atpažinti ir suprasti konfliktinius klientų elgesio modelius, kad būtų galima rasti tinkamą sprendimą.

Ugdomos kompetencijos:

  • Konfliktų atpažinimas ir sprendimų paieška;
  • Pagarba kitų nuomonei ir sprendimams;
  • Atkaklumas;
  • Streso įveika;
  • Gebėjimas bendrauti konflikte su skirtingais žmonėmis;
  • Konfliktų prevencija.

Metodai:

  • Open space;
  • Diskusijos ir analizė;
  • Praktinės emocinio intelekto užduotys grupėje;
  • Problemų sprendimo, idėjų generavimo modelių naudojimas;
  • Testas.

Mokymus sudaro 40 % teorija 60 % praktika.

Temos

  1. Konfliktų anatomija
    • Konfliktų vaidmuo;
    • Konflikto dinamika;
    • Konfliktogenai, kurių reikia vengti;
    • Konflikto darbe psichologinės priežastys: kas tarpasmeniniuose santykiuose skatina ir kas mažina konfliktus.
  2. Streso ir emocijų valdymas konfliktų metu
    • Emocijos konfliktų metu: reikšmė ir poveikis elgsenai;
    • Nerimo, baimės ir pykčio valdymo konfliktinėse situacijose ypatumai;
    • Pagrindinės manipuliacijos konfliktų metu ir kaip jų išvengti;
    • Streso įveika konfliktų metu: ‚blic‘ užduotys padedančios ištrūkti iš emocinių pikų.
  3. Konfliktų valdymas
    • Konflikto sprendimo strategijos;
    • Kaip pasirinkti konkrečioje situacijoje tinkamiausią konflikto sprendimo strategiją?
    • Konflikto valdymo schema;
    • Konfliktiškų klientų tipai;
    • Konfliktuojančio asmens poreikio suvokimas;
    • Kaip paskatinti konfliktiškų klientų bendradarbiavimą?
    • Derybos konfliktų metu.
  4. Konfliktų prevencija
    • Asmeniniai elgsenos ypatumai skatinantys konfliktų prevenciją;
    • Psichologiniai informacijos apdorojimo procesai įtakojantys konfliktų atsiradimą;
    • Asmeniniai informacijos priėmimo filtrai ir jų poveikis emocinei būsenai bei santykiui su aplinkiniais;
    • Verbalinės ir neverbalinės informacijos svarba bendravime ir poveikis oponuojančiam asmeniui;
    • Asmeniniai įsitikinimai bei nuostatos ir jų poveikis siunčiant bei priimant informaciją;
    • Skirtingi žmonių tipai komunikacijos procese: lūkesčių raiška, informacijos priėmimo skirtumai, būdingi neverbalinės kalbos elementai ir kt.
  5. Savarankiškas darbas įgūdžių įtvirtinimui.

ŽINIOMIS DALINASI

Reda Bendoraitytė

Verslo trenerė, profesionali koučingo specialistė, NLP trenerė.

Patirtis:

  • 13 metų verslo konsultavimo ir mokymų vedimo patirtis taikant šiuolaikinius verslo konsultavimo metodus;
  • 20 metų vadovavimo patirtis („Mokymų erdvė“; „Profesionalų aljansas“ – vadovaujanti partnerė; „Dokeda“,„Swedbank“, Lietuvos draudimas – klientų aptarnavimo vadovė);
  • Virš 5000 valandų asmeninio ir karjeros koučingo;
  • 13 metų praktinė patirtis diegiant ugdančio vadovavimo kultūrą organizacijose;
  • 18 metų praktinė patirtis kuriant ir diegiant Klientų aptarnavimo ir pardavimų standartus organizacijose.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

09:00-16:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden