Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Mokymai skirti padėti darbuotojams išmokti efektyviai bendrauti su konfliktiškais klientais ir suprasti, kaip taikant konfliktų valdymo metodus galima susitvarkyti su sunkiomis situacijomis darbo vietoje.
Mokymo tikslas:
Ugdomos kompetencijos:
Metodai:
Mokymus sudaro 40 % teorija 60 % praktika.
Verslo trenerė, profesionali koučingo specialistė, NLP trenerė.
Patirtis:
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Kavos pertrauka | |
12:15-13:15 | Pietų pertrauka | |
14:45-15:00 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;